افزایش خودسرانه قیمت ها در شب عید غیرقانونی است

[ad_1]

ایسنا/ اردبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: افزایش خودسرانه قیمت ها در عید نوروز غیرقانونی است.

رامین صادقی در جلسه ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی و مایحتاج مردم در روزهای پایانی سال در اردبیل اظهار داشت: هیچ یک از صنوف حق افزایش خودسرانه قیمت ها در روزهای پایانی سال را ندارند و ما این کار را انجام خواهیم داد. .

وی افزود: مردم نگران تامین مایحتاج و کالاهای اساسی در ایام پایانی سال نباشند زیرا این کالاها به وفور موجود است و توزیع گسترده آن در نقاط مختلف استان از 20 اسفندماه آغاز می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی وظیفه تنظیم بازار و تامین نیازهای اساسی مردم را بر عهده داریم و تلاشمان بر این است که از سوء استفاده از مشتری جلوگیری کنیم و کالا را عرضه کنیم. با قیمت های مصوب و حتی زیر در زمینه های مختلف موجود می باشد.

صادقی افزود: تعزیرات حکومتی با فعال سازی گروه های کنترل خود در دو هفته پایانی سال سعی در نظارت بر عرضه کالاهای اساسی و برخورد قانونی با متخلفان بیش از پیش داشته اند.

در اعلامیه شماره 124 به عموم مردم هشدار داد: در صورت مشاهده تخلف، هموطنان می توانند هرگونه تخلف مجدد فروش، بازفروش، انباشتگی و سایر تخلفات صنفی را از طریق این سامانه اطلاع دهند تا بازرسان صمت در اسرع وقت در محل مورد نظر حضور یابند. به شکایات عمومی رسیدگی می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در بخش دوم سخنان خود افزود: با نگهداری مناسب کالاها و نیازهای فوری مردم در روزهای پایانی سال مشکلی در توزیع و تامین وجود نخواهد داشت. .

قهرمان پور: حذف نام سپاه از لیست FTO اعتباری است
خواندن

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این نشست اظهار داشت: بالغ بر 750 تن گوشت سفید و 250 تن گوشت قرمز در استان ذخیره می شود که تحویل از 20 اسفند آغاز می شود.

خلیل نیکشاد اظهار داشت: با ارائه کارت ملی گوشت سفید و قرمز با نرخ 25 درصد کمتر از قیمت مصوب در استان عرضه می شود تا مردم بر اساس نیاز خود نسبت به خرید این کالاها اقدام کنند.

وی گفت: در این طرح مرغ منجمد کیلویی 20 هزار تومان و گوشت قرمز 102 تا 105 هزار تومان است. قیمت بازار این محصول را به مردم ارائه دهید.

این در حالی است که گزارش های میدانی از وضعیت بازار و فروش در پایان سال نشان می دهد که با وجود در دسترس بودن کالاها، قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته و فروش در پایان سال با موفقیت کمتری نسبت به سال های گذشته همراه بوده که عمدتاً به دلیل افزایش قیمت است. تورم. محدودیت و کاهش قدرت خرید مردم در مسیرهای منتهی به آغاز سال جدید این است که به نظر می رسد شلوغی بازار در 2 هفته اخیر افزایش یافته و شاهد وضعیت متفاوتی در خریدهای نوروزی باشیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *