اعلام برنامه های ماه مبارک رمضان در کردستان

[ad_1]

ایسنا/ کردستان سرپرست امور قرآن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ترتیل خوانی قرآن کریم در سنندایی و شهرستان های وابسته به آن و 57 نقطه در استان کردستان برگزار می شود.

کامل گلباغی امروز سه شنبه (15 اسفند) در شورای برنامه ریزی هفته قرآن و عترت گفت: یکی از مهمترین برنامه های ماه مبارک رمضان، تلاوت قرآن کریم در مسجد جامع سنندج و مسجد جامع این شهر است. .

وی افزود: محفل انس با قرآن که هر ساله با حضور عاشقان قرآن در مسجد جامع سنندایی برگزار می شد، سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شد و قرائت جزئی به صورت حضوری و طبق پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است.

سرپرست امور قرآنی اداره کل رهبری اسلامی استان کردستان تصریح کرد: برای بهره مندی همه مردم استان و کل کشور از این مراسم معنوی، سعی شد این مراسم به صورت مستقیم پخش شود. کانال های شما.

وی در خصوص قاریان شرکت کننده در این مراسم معنوی گفت: این محفل معنوی با حضور 16 قاری ممتاز مورد تایید شورای عالی قرآن کشور برگزار می شود. برنامه امسال گنجانده شده است.

گلباغی در بخش دوم سخنان خود گفت: هم افزایی و همکاری تمامی ادارات، سازمان ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی در امر تلاوت قرآن کریم رمز موفقیت و بهره مندی مردم از این معنویت است. مراسم

در پایان نمایندگانی از ادارات خزانه داری، مرکز بزرگ اسلامی و دانشگاه کردستان و همچنین رئیس مجمع قرآنی استان و دو تن از نمایندگان شورای عالی قرآن به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند: کلیه اعضای حاضر در جلسه ملاقات. آنها تاکید کردند که مراسم جزء خوانی قرآن کریم در سنندایی انجام می شود. علاوه بر قاریان ممتاز حاضر در مراسم، قاریان جوان از سراسر استان نیز شناسایی و به شورای عالی قرآن کشور معرفی شوند. قرار بود در استان مسابقات قرآن و تلاوت آیات الهام بخش در آن روز در سی روز تلاوت برگزار شود و جوایزی نیز برای این منظور در نظر گرفته شده است، قرائت قرآن کریم در سنندا ​​با سابقه یازده ساله در استان و در کشور از عنوان خلبان استفاده شد.

اولین کشتی حامل سوخت پس از آتش سوزی در یمن وارد الحدیده شد
خواندن

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *