استیلی: اشتباه نباید آسیب ببینیم/ از کادر فنی حمایت می کنیم

[ad_1]

مدیرعامل تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار مقابل لبنان گفت: تیم ملی در آستانه آخرین بازی مرحله قبل است و انصاف نیست که در تلاش اعضای تیم ملی تردید کنیم. در این مرحله.”

به گزارش ایسنا به نقل از فدراسیون فوتبال، حمید استیلی درباره آخرین شرایط تیم ملی اظهار کرد: با وجود اینکه از تیم اسلامی که این تیم را در سفر به کره جنوبی همراهی و حمایت کردند، قدردانی می کنم، اما باید بگویم راه زیادی در پیش داریم. رفتن. و امیدواریم بازیکنان استراحت کافی داشته باشند تا برای تمرین فردا آماده شوند. خوشبختانه جواب تست همه اعضای تیم از جمله من منفی است و مشکلی برای بازی نداریم. امیدواریم از فردا تمرینات خود را به خوبی و خوشی در مشهد آغاز کنیم و برای دیدار با لبنان آماده شویم.

استیلی افزود: متاسفانه در 24 ساعت گذشته مسائلی به نفع تیم ملی نبوده و برخی شایعات کذب تمرکز تیم را تحت الشعاع قرار داده است. فدراسیون فوتبال از زحمات تمامی اعضای تیم به ویژه بازیکنان و اعضای کادر فنی قدردانی می کند. انجمن از مربی و بازیکنان حمایت می کند، ما به خوبی می دانیم که آنها در این مدت برای رسیدن به جام جهانی تلاش زیادی کردند. ما نباید از شکست آسیب ببینیم و در آستانه بازی با لبنان چند سوال اشتباه بپرسیم. حتی در شرایطی که تیم ما همچنان می تواند در صدر جدول رده بندی قرار گیرد و باید در آخرین بازی لبنان را با اقتدار شکست دهیم.

این نماینده در پایان گفت: آقای اسکوچیچ و اعضای مدیریت و کادر فنی تیم در تلاش هستند تا با ریکاوری فنی و روحی مناسب برای دیدار مقابل لبنان آماده شوند و با یک بازی خوب بازی را به پایان برسانند.
انتهای پیام/

غرب: چین نمی تواند در درگیری میان اوکراین و روسیه بی طرف باشد
خواندن

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *