استفاده از مام زیر بغل، فواید ومعایب آن برای همه افراد مجله کاژک

استفاده از مام زیر بغل، فواید ومعایب آن برای همه افراد – مجله کاژک
مام ضد تعریق بیوآکوا, مام زیر بغل

اغلب ضدعرق ها حاوی نمک آلومینیوم و گاهی حاوی نمک زیرکونیوم هم هستند که به پروتئین موجود در مجراهای غدد عرق می چسبند، غده ی عرق را به طور موقت مسدود و میزان تعریق را کاهش می دهند. شایع ترین عارضه ای که ممکن است در اثر مصرف مام ایجاد شود درماتیت های (التهاب های) موضعی ناشی از تحریک این مواد است که این مورد بیشتر در ارتباط با نمک های آلومینیوم یا آلومینیوم است که در نواحی زیربغل و گاه دست ها و پاها (محل های مصرف) ایجاد می شود. یکی از فواید مام زیر بغل این است که با خشک نگه داشتن بدن این امکان را به افراد میدهد که با خیال راحت لباس های خیلی روشن یا خیلی تیره بپوشند. این مواد علاوه بر بوی خوبی که دارند به نرم شدن و روشن تر شدن پوست زیر بغل کمک می کنند. استفاده از مام ها و ضدتعریق ها برای مدت زمان محدودی فعالیت این غده ها را کنترل می کنند. بهترین زمان برای استفاده از ضدتعریق در زیر بغل، بعد از حمام کردن است، زیرا این مواد مجاری غدد را میبندند و موجب کاهش تعریق در طول روز میشوند.

از این رو با بوی بد بدن در حین تعریق مبارزه می کند.

به دلیل وجود مواد شیمیایی در مام ها و اسپری ها در زمان استفاده از آنها دقت کنید. به همین دلیل استفاده از مام و اسپری خوشبوکننده برای کودکان لزومی ندارد. اگر شما از آن دسته افرادی باشید که در طول روز در موقعیتهای مختلفی قرار میگیرید که میزان تعریق بیشتر میشود، در انتخاب محصولات ضد تعریق مناسب، لازم است دقت کنید. از این رو با بوی بد بدن در حین تعریق مبارزه می کند. مام ها بصورت تماسی هستند این محصولات فرایند عرق کردن را برای مدتی کوتاه متوقف میکنند و با بوی خوبی که دارند بوی بد عرق را از بین میبند. استفاده از مام زیر بغل باعث میشود این منافذ بسته شوند و گرما درون بدن باقی بمانند. استفاده از مام ها معمولا نمیتوانند بوی بد ناشی از برم هیدروز را رفع کنند، اما آن را کاهش میدهند برای حل این مشکل، بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کرده تا در صورت ابتلا به دیابت، بیماری های کلیوی یا کبدی مشکل برطرف شود. در پایان باید خاطر نشان کرد اگر چه عرق کردن یک ویژگی فردی است و گاهی عرق کردن زیاد برای یک فرد طبیعی است، در صورتی که میزان تعریق واقعاً بیش از حد باشد، باید ریشه آن را در بیماریها جستجو کرد و با مراجعه به پزشک متخصص غدد از سلامت دستگاه غدد درون ریز اطمینان حاصل نمود. This content h as  been w​ritten wi th the  help of GSA Content Gen erator ᠎DEMO​!

وقتی دستور رئیس جمهور هم دور زده شد!
خواندن

از دئودورانت ها برای کودکان استفاده نکنید.

البته باید توجه داشت که تزریق آمپول بوتاکس فقط باید توسط پزشک متخصص انجام شود، چرا که کم و زیاد شدن غلظت این دارو ممکن است ضایعات جبران ناپذیری برای فرد به همراه داشته باشد. اگر در حین استفاده از مام مردانه یا مام زنانه خود احساس تنگی نفس کردید، باید سریعاً به پزشک مراجعه کنید و مصرف مام خود را متوقف کنید. از دئودورانت ها برای کودکان استفاده نکنید. محصولات ضد تعریق یکی از پرکاربردترین محصولات در میان تمام افراد است. این دئودورانت ضد تعریق برای افرادی که دائما عرق می کنند انتخاب مناسبی است و می توانید بین 7 رایحه آن یکی را انتخاب کنید. این است که لباس مورد علاقه مان را می پوشیم و بعدا می فهمیم که موهای زیر بغلمان را . اسپری کاربرد راحتی دارد و میتواند به صورت الکلی یا پودرخشک که مورد استفاده در ضدتعریقهاست، روی پوست اسپری شود. دئودورانت ها بیشتر به شکل اسپری می باشند و استفاده از آنها در طول روز بسیار آسان است. فرهنگستان زبان و ادب فارسی برای بسیاری از واژههای غربی معادلی فارسی وضع کرده است؛ اما متأسفانه این معادلیابی گاه بعد از جاافتادن واژه بیگانه عرضه شده است و گاه معادل گذاشتهشده چندان سلیس و روان نیست که فارسیزبان بتواند بهراحتی از واژه برگردان فارسی استفاده کند.

5. بعد از استفاده از آن چند ثانیه صبر کنید و بعد از آن لباستان را بپوشید. باید به طرفداران مام ها بگوییم که لازم است چند ساعت پس از مالیدن مام روی پوست، محل را با آب و صابون بشویید. زیربغل یکی از محل هایی است که غدد تعریقی زیادی دارد. یکی از قسمت های بدن که تجمع غدد ضد تعریق در آن زیاد است، ناحیه زیر بغل است. در عوض، به سراغ استفاده از پودر بچه که طبیعیتر و ایمنتر است، بروید. پس در استفاده از مام ها خساست به خرج ندهیم. افرادی که مبتلا به بیماری هیپرهیدروز هستند این غده به صورت غیر عادی و غیر طبیعی کار می کنند و به همین خاطر فرد مبتلا بیش از اندازه تعریق میکند . برخی از خوشبوکننده ها نظیر مام رول بوگیر بدن، اسپری پودری زیر بغل، کرم ضد تعریق و استیک دارای نرم کننده می باشند. بعضی از ضدتعریق ها دارای کیفیت بالایی هستند. هدف اصلی ضدتعریق ها جلوگیری از تولید بوی بد می باشد.استفاده از مام ها لایه ی نازکی را بر روی پوست ایجاد می کنند که این لایه دارای آنتی باکتریال می باشد. از این رو برای از بین بردن میکروب ها آنتی بیوتیک های مختلفی به آنها اضافه می شوند.

صادرات دام زنده ابلاغ شد - اقتصاد آنلاین
خواندن

مام زیر بغل

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مام زیر بغل خوشبو بیوآکوا لطفا به بازدید از وب سایت ما.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *