ابطال مجوز آژانس مسافرتی معروف به دلیل فروش مجدد

[ad_1]

رئیس اداره هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مجوز شرکت خدمات هوایی را به دلیل فروش مجدد به مدت سه ماه لغو کرده ایم و در این مدت حق فعالیت در این حوزه را ندارد.

حسن خوشخو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشوری با تصمیم هیات نظارت به مدت سه ماه دفاتر خدمات مسافرتی راه اندازی کرده است.

وی افزود: پرونده این شرکت به سازمان جنایی دولت ارسال می شود و اطلاعات لازم را ارائه کرده ایم. هیچ شرکت هواپیمایی حق ارائه بلیت به این شرکت را ندارد و همچنین از مردم می خواهیم بلیط هواپیما را از شرکت های معتبر و دارای مجوز خریداری کنند تا دچار مشکلی مانند فروش مجدد نشوند.

رئیس سازمان هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: در صورت ادامه تخلف شرکت (الی گشت) پس از سه ماه وقفه، درگیری‌ها تا لغو مجوز و توقف پروازهای خود در مدت زمان مقرر تشدید می‌شود. سه ماه تعلیق، مرتکب تخلف می شویم و با آن برخورد می کنیم.

خوشخو گفت: یکی دیگر از شرکت هایی که مجوز تهیه بلیط هواپیما را ندارد، پورتال فروش 724 یا چارتر ملی است که اصلا مجوز ارائه بلیط هواپیما را ندارد و شرکت های هواپیمایی برای آن بلیت نمی فروشند، اما بلیت اجاره ای است. از طریق برخی مستاجران فروخته می شود.» به مردم توصیه می شود به هیچ وجه از این کیت بلیط هواپیما تهیه نکنند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

رئیس جمهور تونس پارلمان را منحل کرد
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *