گذار «فرهنگ و هنر» در بافت تاریخی شیراز آغاز خواهد شد

[ad_1]

ایسنا/ فارس معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از آغاز گذر «فرهنگ و هنر» در بافت تاریخی محله سنگ سیاه شیراز با حضور اهالی فرهنگ، ادب و ادب خبر داد. هنر این کلان شهر و شهرداری.

امیدبخش با اشاره به بازدید از محله سنگ سیاه شیراز در پنجشنبه شب پنجم اسفندماه گفت: و هنر.

وی با بیان اینکه این گذر به نام خیابان، میدان و بازار است که بسیاری از امکانات فرهنگی و هنری در آن فعالیت می کنند، گفت: فضای بیرونی، پیاده رو برای ارائه هنر خیابانی، هنرهای آیینی و مذهبی برای فعالیت های فرهنگی و هنری است. مکانی برای سفر و گذران اوقات فراغت مردم و شهروندان است.

امیدبخش افزود: «گذر «فرهنگ و هنر» یکی از طرح‌هایی است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از بنگاه‌های فرهنگی و هنری و استان فارس در این راستا طراحی کرده و آخرین مرحله افتتاح این فعالیت مؤثر است. رهبر دارد.

وی یادآور شد: راه اندازی انتقال «فرهنگ و هنر» با حمایت شهرداری در حال شکل گیری است و مراحل پایانی آن در حال انجام است و شهرهایی با پیشینه تاریخی، فرهنگی و ویژگی های مرتبط در یکی از محله های تاریخی در سال جاری ایجاد می شود. لیوبلیانا شهر. «محل تجمعی برای شکوفایی، گسترش، ارائه و تولید آثار اهالی فرهنگ، ادب و هنر باشد.

امیدبخش افزود: بر اساس جلسات و بازدیدهای میدانی مختلف که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار می شود، محله سنگ سیاه به عنوان دروازه فرهنگی و هنری معرفی شده است که در آن تعدادی کارگاه آموزشی در زمینه فعالیت های فرهنگی، هنری و صنعتی برگزار می شود. واقع شده. ” آنها به صورت دستی فعال هستند.

نحوه چاپ و طراحی انواع لیبل (17)
خواندن

معاون فرهنگی وزارت ارشاد گفت: در حمایت از موسسه توسعه کمک به فرهنگ و هنر که یکی از نهادهای زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اسناد 23 نفر از ذی نفعان و فعالان این حوزه تهیه شد. ارسال شد. تملک شرکت های فرهنگی و هنری که به زودی مبالغ لازم پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرداری شیراز در سال گذشته با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تفاهم نامه ای منعقد و برای تامین زیرساخت ها تعمیراتی انجام داد و به اکثر تعهدات خود عمل کرد، گفت: برای حمایت از هنر و دستیابی به یک اقتصاد فرهنگی پویا، پایدار و ایده آل راه اندازی می شود.

امیدبخش تصریح کرد: این گزینه برای هماهنگی و تمرکز بر منابع و تخصیص کافی برای دستیابی و ارتقای حوزه فرهنگی و اقتصادی از طریق هم افزایی و همکاری متعلق به کانون خلاق، پویا، الهام بخش و اقتصادی در برخی از مراکز استان ها و شیراز راه اندازی شده است. برای همه شهروندان ایجاد شود تا دسترسی عمومی و اقتصاد فرهنگی سالم را با نشاط جمعی پیوند دهند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *