کنتور برق 60 روستای سقز با صدای بلند خوانده می شود

[ad_1]

ایسنا/ کردستان مدیر توزیع برق شهرستان سقز گفت: کار جمع آوری اطلاعات و کنتور خوانی در 60 روستای شهرستان سقز با هدف ساماندهی قرائت و استفاده از خدمات غیاب مشترکین روستایی در این شهرستان آغاز شد.

عبدالله ابراهیمی گفت: یکی از اقدامات مهمی که به عنوان برنامه کاری در اولویت کاری این رهبری قرار دارد قرائت کنتورهای برق روستاهای این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه همواره یکی از خواسته های اهالی روستا تامین برق مطمئن و برقراری عدالت اجتماعی و بهره برداری از شرایط تنوع و انرژی به عنوان متولیان پیمانکاری شهرستان بوده است، افزود: در این راستا و در دو سال اخیر کار این مدیریت واقع شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز با اشاره به اینکه سال گذشته کنتورهای برق 12 روستای شهرستان سقز انحصاری و از فروش مجدد خارج شد، افزود: امیدواریم تا پایان سال جاری به طور کامل اجرایی شود. سال

ابراهیمی با اشاره به اینکه نعمت برق در مجموع 260 روستای بالای 5 خانوار در سقز دارد، افزود: با تکمیل این پروژه تعداد روستاهایی که کنتور برق آنها قطع و دوباره به فروش می رسد افزایش می یابد. 122 روستا.”

مدیر توزیع برق شهرستان سقز افزود: برای اجرا و بهره برداری از این پروژه پیش بینی می شود قریب به 2 میلیارد تومان اعتبار هزینه شود.

وی گفت: با تکمیل پروژه یکنواخت کنتور برق روستایی، سایر مشترکین روستایی می توانند از طریق پورتال شرکت یا اپلیکیشن برق من (در حال حاضر 85 خدمات استانی) وضعیت مصرف برق و یا ابهامات احتمالی در قبوض برق خود را به صورت سیستمی گزارش کنند. شرکت توزیع برق به صورت غیر حضوری انجام می شود).

ضرورت اجرای طرح های مدیریت حوزه رودخانه در لرستان
خواندن

ابراهیمی افزود: اجرای طرح مونولوگ کنتور روستا می تواند برخی از مشکلات مربوط به ابهامات احتمالی و اختلاف نظر اهالی روستا در نحوه قرائت و محاسبه سطح قبوض برق را برطرف کند.

وی درباره جذب اعتبارات برای رفع مشکلات موجود گفت: تلاش می کنیم اعتبارات لازم را از طریق منابع داخلی تامین کنیم و شبکه توزیع برق را اصلاح و استاندارد کنیم و خدمات با کیفیت به مشترکین روستایی و شهری ارائه کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *