کمپرسور اسکرو بیتزر SCREW BITZER سرما سازان غرب

کمپرسور اسکرو بیتزر SCREW BITZER- سرما سازان غرب
کمپرسور اسکرو بیتزر

کمپرسور های بیتزر یکی از معروف ترین و محبوب ترین کمپرسور های موجود در بازار برودتی هستند که طرفداران بسیاری در بازار داخلی دارند. کمپرسور های بیتزر یکی از معروف ترین و محبوب ترین کمپرسور های موجود در بازار برودتی است که طرفداران بسیاری در بازار داخلی دارد. نسبت حجم مستقیما بر از تراکم داخلی (Pi) تاثیر میپذیرد. در کمپرسور های سیلندر پیستونی با توجه به شرایط کارکردشان این نسبت تراکم متناسب با نسبت فشار میباشد و سوپاپ کمپرسور سیلندر پیستونی با توجه به متراکم کردن مبرد در محفظه سیلندر به محض رسیدن به مقدار فشار دیسشارژ سوپاپ باز گشته و مقدار تراکم حجم با فشار متناسب است. به همین منظور ضمن توجه به محدوده کارکرد کمپرسور، در صورت لزوم جهت خنک کردن روغن و سیم پیچ کمپرسور اسکرو بایستی از اتصالات تزریق مایع، اکونومایزر و یا اویل کولر با در نظر گرفتن جزئیات سازنده که در دفترچه راهنما کمپرسور قید شده استفاده نمود.

کمپرسور اسکرو بیتزر

 Post was c re at ed with the he᠎lp  of GSA Conte᠎nt  Generato r DEMO!

این مدار دارای ۴ عدد برقی میباشد که به وسیله کنترل تابلو برق با فعال کردن آن ها ظرفیت چیلر تغییر میکند. در این حالت تنها از دو شیر برقی استفاده میگردد که با عنوان لود و آنلود عنوان میگردد. و در صورتی که شیر برقی شماره ۱۵ برق دار شود باعث کاهش لود و ظرفیت کمپرسور میگردد. با برق دار شدن شیر برقی های آنلود، اسلاید به سمت چپ حرکت کرده و باعث باپس شدن گاز ساکشن و کاهش ظرفیت میگردد. اسلایدر به وسیله پیستون هیدرولیکی کنترل می شود .اگر شیر CR4 باز باشد، فشار روغن در محفظه روغن افزایش می یابد و اسلایدر به سمت ساکشن حرکت می کند و ظرفیت برودتی افزایش می یابد . اگر شیرهای CR1,CR2,CR3 باز باشند، که به ترتیب شیرهای۲۵% ۵۰% ۷۵% میباشد، فشار بر پیستون هیدرولیک کاهش می یابد به وسیله فشارروغن ، به سمت قسمت دیسشارژ حل داده می شود و ظرفیت کمپرسور کاهش می یابد. در شکل زیر درصد شیرهای اسلاید ولو را مشاهده میکنید. همان طور که در نمودار بالا مشاهده میکنید زمان برق دار شدن شیر برقی لود و انلود در کمپرسور اسکرو در حالت کنترل ظرفیت خطی بین ۱ تا ۱٫۵ ثانیه روشن و حدود ۱۵ الی ۲۰ ثانیه خاموش میگردد.

اهمیت ماریوپل برای روسیه چیست؟
خواندن

با چرخش روتور گاز از طریق مجرای ورودی وارد فضای بین پره های نر و ماده میشود و با ادامه چرخش روتورها چیلر کمپرسور اسکرو مبرد از مجرای کمپرسور کشیده شده و در فضای بین پره ها حبس میشود. در مدار هیدرولیک کنترل ظرفیت کمپرسور هنبل مطابق شکل زیر ابتدا با گذر روغن از لوله مویین به فشار روغن به پشت اسلاید ولو وارد میشود. با ورود مبرد به اواپراتور چیلر اسکرو در انجا با توجه به فشار اواپراتور و دمای اب، مبرد به صورت بخار فوق گرم تبخیر شده و دوباره وارد کمپرسور اسکرو می گردد. کلیه محصولات شرکت ما مطابق با نیازهای اساسی هر پروژه به طور خاص طراحی و تولید می شوند و به صورت مستقیم از کارخانه و با حداقل قیمت به فروش می رسند. هر کدام از این کمپرسورها دارای مدار بندی خاص جهت کنترل ظرفیت کمپرسور اسکرو میباشند. همچنین برای محصولات سفارشی و خاص که عموما در کشور موجود نمیباشند، شرکت دامون آمادگی دارد تا مستقیما از شرکت بیتزر یا از طریق نمایندگی بیتزر در یکی کشورهای منطقه کالای مورد نظر شما را تامین نماید.

جهت چیلر مورد استفاده نشان داده شده است.

به طوری که در سال 1959 محصولات بیتزر به بیش از 50 کشور صادر میشدند. بیتزر به مدت ۸۰ سال در حال ارائه محصولات و خدمات نوآورنه جهت ارائه به بازارهای مختلف حوزه صنایع برودتی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره و استعلام قیمت محصولات با مهندسان ما تماس بگیرید. براي کسب اطلاعات فنی، خريد یا دریافت لیست قیمت کمپرسور اسکرو بیتزر با ما تماس بگیرید. همان طور که در مدار هیدرولیک کنترل ظرفیت مشخص است با برق دار شدن شیرهای اسلایدولو با حرکت به سمت راست، مقدار بای پس گاز ساکشن کم میگردد. این شرکت با تولید شیرهای انبساط و کمپرسورهای یستونی DC 2 سیلندر شروع به کار کرد. در شکل بالا شماتیک شیرهای کنترلی چیلر کمپرسور اسکرو بیتزر جهت چیلر مورد استفاده نشان داده شده است. با گسترش واحدهای تحقیقات و نوآوری، شرکت بیتزر موفق شد اولین مدل از کمپرسورهای Subcritical جهت کار با مبرد Co2 را روانه بازار تبرید کند. کمپرسورهای اسکرو بیتزر بسیار مناسب برای انواع چیلر های تراکمی است. کمپرسور چیلر تراکمی قلب اصلی و جز بسیار مهم از اجزای چیلر می­باشد که وظیفه گردش مبرد در سیکل برعهده آن می­باشد. قطعات متحرک کمپرسورهای اسکرو در مقایسه با کمپرسورهای سیلندر پیستونی یک دهم آن میباشد که این امر به خاطر حذف شاتون میل لنگ و پیستون و سوپاپ ها میباشد که باعث می شود اجزای کمپرسور اسکرو کمتر و کنترل آن راحت تر و دقیق تر انجام گردد.

اطلاعات جنگل ماموریت ناسا
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *