کمپرسورهای فراسکلد آشنای با شرکت فراسکلد و انواع محصولات آن گروه صنعتی دی

کمپرسورهای فراسکلد |آشنای با شرکت فراسکلد و انواع محصولات آن – گروه صنعتی دی
کمپرسور فراسکلد

جهت آشنایی بیشتر با روش کار کمپرسورهای اسکرو و ویزگیهای آنها این مقاله را مطالعه کنید. از ویژگی خوب این کمپرسور می توان به قابل استفاده بودن آن در انواع سیستم های تبریدی نام برد. از ویژگیهای این کمپرسورهای میتوان به قابلیت کنترل ظرفیت 50، 75 و 100 درصد و همچنین قابلیت جداسازی روغن داخل کمپرسور در سه مرحله و همچنین راندمان بسیار بالای آنها اشاره کرد. از ویژگیهای کمپرسورهای فراسکلد میتوان به بازدهی بالا، مصرف کم، آلودگی صوتی کم، مدلهای مختلف برای انواع مبردها و سیستمهای ایمنی پیشرفته اشاره کرد. کمپرسور های فراسکلد دارای راندمان و قدرت بازدهی بالا اللخصوص در سیستم های تبریدی میباشند. شرکت فراسکلد با سابقه ای بیش از 80 سال، جزو شرکت های پیشرو در تولید کمپرسورهای پیستونی (رفت و برگشتی) و اسکرو بوده که با داشتن ارزش هایی همچون کیفیت، کارآیی و خدمات خود توانسته است در میان سایر برندهای تولید کننده کمپرسور شهرت یابد. این شرکت به واسطه تولید محوصلات بسیار با کیفیت و مهندسی شده توانست اعتماد مصرفکنندگان حوزه تجهیزات برودتی را جلب کرده و در دهه 1980 به یکی از بزرگترین صادرکنندگان کمپرسورهای رفت و برگشتی در اروپا بدل شود. همچنین شما می تونید جهت اطلاع از بروزترین اخبار مربوط به مدل ها و قیمت موتور سردخانه با مهندس مشاور فروش شرکت دامون در ارتباط باشید. Conte​nt was generated  by GSA Conte nt G en er​at᠎or ᠎DEMO !

کمپرسور فراسکلد

همچنین برای مواردی که مشتری تنها کمپرسور سردخانه را از دامون خریداری کرده باشد، با لحاظ کردن شرایط فنی مناسبی که نیازمند رعایت نمودن الزامات اولیه نصب است تا یکسال گارانتی توسط شرکت دامون قابل ارائه است. برای مثال شرکت دامون برای تمامی کمپرسورهای سردخانه خود که راهاندازی پروژه توسط دامون انجام شده باشد تا دو سال گارانتی تعمیر و تا 10 سال خدمات پس از فروش را ارائه می نماید. جهت اطلاع دقیق از شرایط گارانتی کمپرسور سردخانه با مهندسین واحد مشاوره فروش قطعات و تجهیزات شرکت دامون در ارتباط باشید. هر کمپرسور سردخانه در زمان تولید آن توسط شرکت سازنده اش مورد تست عملکردی قرار گرفته و نتایج آن به همراه تاریخ تست توسط سازنده اش ارائه می گردد. هر کدام از این دسته ها با توجه به پارامترهایی نظیر ویسکوزیته (Viscosity) روغن کمپرسور، چگالی (Density) روغن کمپرسور، فلش پوینت (Flash Point) روغن کمپرسور، پیور پوینت (Pour Point) روغن کمپرسور شامل مدل های مختلفی می شوند.

چگونه هزینه های پروژه سئو سایت را شناسایی کنیم
خواندن

این کمپرسورها نیز با انواع مبردهای R22، R404، R134a، R507 و …

کمپرسور دو مرحله ای فراسکلد یکی از با کیفیت ترین کمپرسور های دو مرجله ای در بازار ایران به شمار می رود. این روش به لحاظ علمی چندان دقیق نیست. این کمپرسورها نیز با انواع مبردهای R22، R404، R134a، R507 و … موارد کاربرد کمپرسورهای رفت و برگشتی فراسکلد در انواع سیستمهای برودتی و سردخانههای صنعتی بالای صفر و انواع سردخانههای زیر صفر میباشد. یکی دیگر از پارامترهای تاثیرگذار بر روی قیمت کمپرسور، کاربرد آن است. کمپرسورهای پیستونی برودتی معمولا از بوش های بابیتی یا فسفر برنز به عنوان بوش که میل لنگ بر روی آن می گردد استفاده می کنند. مهندسان برودت دامون میتوانند با درخواست تلفنی یا واتساپی شما، کمپرسور مناسب شما را انتخاب نمایند. لیست قیمت کمپرسور سردخانه در وبسایت دامون موجود است. برای انتخاب کمپرسور سردخانه مطلوب، نیاز به چندین پارامتر اساسی است. کمپرسورها قلب سیستم های برودتی (تبرید و تهویه) می باشند، تا با راه اندازی آنها سیکل برودتی شروع به کار کرده و گاز مبرد در سیکل تبرید جریان یابد. کمپرسور سردخانه نیز مانند سایر کمپرسورهای صنعت تهویه و تبرید، توسط سازنده آن با روغن های مختلفی شارژ می شود. جهت روغنکاری این کمپرسور می توان از روغن POE32 استفاده کرد.

از مزیتهای کمپرسور فراسکلد میتوان به لرزش و صدای کم، مصرف برق پایین، قدرت بالا و سبک بودن به علت استفاده از آلومینیوم و ظاهر مناسب اشاره کرد.قطعات یدکی این کمپرسورها به راحتی در ایران یافت میشود که این موضوع تعمیر و سرویس نگهداری آنها را نسبت به برندهای هم مدل خود آسانتر ساخته و امتیاز بزرگی به حساب میآید. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم کمپرسور سردخانه ساخته شده توسط برندهای مختلف در انواع قابل تعمیر و یا غیر قابل تعمیر طراحی و به بازار عرضه میگردند. بخش الکتریکی راه اندازی کمپرسور سردخانه نیز شامل نحوه صحیح سیم بندی کمپرسور برای کمپرسورهای سه فاز (ستاره یا مثلث) و یا استفاده از کیت راه انداز (خازن) مناسب برای راه اندازی کمپرسور است. برای سوپر مارکت ها و مناطق تجاری، محصولات فراسکلد در ارتباط با لجستیک، طراحی و معیارهای تولید با فن آوری های برودتی مورد نیاز این بخش ها سازگار است. از مزیتهای کمپرسورهای اسکرو فراسکلد به صدای کم، لرزش بسیار پایین و طول عمر بالا این محصولات میتوان اشاره کرد. این کمپرسور ها اکثرا در سردخانههایی که از سیستم رک استفاده می کنند کاربرد دارد و همچنین در سردخانه کشتارگاهها که نیاز به تونل انجماد با ظرفیت بالا دیده میشود، بسیار مناسب و اقتصادی هستند.  This content has been generat᠎ed ​with GSA Conte nt G᠎en erat or ᠎DE​MO!

یک قایق مسافربری مرگبار با یک کشتی باری در آب های بنگلادش برخورد کرد
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *