نکات زیست محیطی برای روز طبیعت

[ad_1]

ایسنا/ قم مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: روز طبیعت روز مهربانی و محبت به طبیعت است و در این روز باید از تخریب محیط زیست در سطح وسیع تری جلوگیری کنیم و با رعایت کوچکی از فرزندان خود در برابر محیط زیست محافظت کنیم. وظایف.” ما در حال یاد گیری هستیم.

سید رضا موسوی مشکینی در سخنانی با اشاره به فرا رسیدن 13 فروردین روز طبیعت گفت: بدون شک همه در این روز باید به فکر حفظ طبیعت و حفظ این امانت های الهی برای آیندگان باشند.

وی با اشاره به برخی توصیه های زیست محیطی در روز طبیعت، هشدار داد: زمانی که در طبیعت هستیم به جز رد پا چیزی در طبیعت نگذاریم و سعی کنیم بقایای دیگران را علاوه بر زباله های خود جمع کنیم و در سطل های مخصوص قرار دهیم.

وی بر مراقبت از حیات وحش در هنگام رانندگی در جاده ها تاکید کرد و گفت: یکی از مهم ترین توصیه ها هنگام روشن کردن آتش در طبیعت این است که به جای سوزاندن چوب و زغال از سیلندرهای کوچک گاز استفاده کنید و حداقل آتش را خاموش کنید. بعد از پختن

موسوی با بیان اینکه باید از هرگونه آلودگی صوتی در طبیعت پرهیز کنیم و از مواد منفجره و ترقه استفاده کنیم، گفت: از کیسه های پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف استفاده نکنیم و در طبیعت رها نکنیم البته برای جمع آوری زباله و باید به میزان مناسب داشته باشیم. کیسه های زباله با ما

وی گفت: در روز طبیعت، هیچ شاخه درختی نباید شکسته شود و به هیچ حیوانی آسیب نرسد. محیط به هیچ وجه توصیه نمی شود.

خرید مبل چستر پایه فلزی
خواندن

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در پایان با تشکر از مشارکت و مشارکت مردم در حفظ و حراست از طبیعت و محیط زیست گفت: شهروندان گرامی می توانند هر زمان که بخواهند تخلفات زیست محیطی را گزارش کنند. روز یا شب با شماره تلفن 1540 برای اشتراک گذاری.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *