ملایر در قرمز; تاج هنوز در حال پرواز است

[ad_1]

ایسنا/ همدان این روزها که «کرونا» این کابوس تلخ قرن از دلتا به «آمیکرون» رسید، به گفته مسئولان ملایر نیز مانند سایر نقاط کشور با افزایش آمار مواجه هستیم. بیماران مبتلا به تاج

به گزارش ایسنا، وضعیت برخی از مغازه ها، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز خرید، داروخانه ها، مطب ها و نانوایی های ملایر نگران کننده است اما متاسفانه درصد قابل توجهی از مراجعه کنندگان و شهروندان همچنان از ماسک استفاده نمی کنند!

در هر صورت این سهل انگاری و بی توجهی برخی افراد نسبت به سلامتی خود و جامعه آسیب های جبران ناپذیری به پیکره خانواده وارد می کند که علاوه بر افزایش تعداد بیماران و مرگ و میر و تحمیل هزینه های گزاف، مراکز عمومی و ناقل بیماری مهلک را به همراه دارد. قرن.

ظرفیت بیمارستان رو به پایان است

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر به شیوع گسترده تاج و شهرستان در شرایط قرمز و افزایش روزانه آمار مبتلایان به سویه جدید امیکرون اشاره کرد و گفت: چنین نخواهد شد.

حسین فارسی با بیان اینکه فعالیت رستوران ها در خارج است و به تخلفات احتمالی در این زمینه رسیدگی می شود، تصریح کرد: بیمارستان های شهرستان در حال تکمیل ظرفیت هستند و هر روز بر تعداد بیماران بستری افزوده می شود.

وی با تاکید بر اینکه آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی مجازی است و غیبت مدارس برای یک هفته دیگر تمدید شده است، گفت: تمامی اماکن ورزشی و باشگاه های ورزشی شهرستان تعطیل است، فاصله اجتماعی، ماسک زدن و تزریق نوبت سوم واکسن همچنان باقی است. مردم، کارکنان ادارات، اصناف و بازاریابان باید هوشیار باشند.

ناظر آلومینیوم اراک: محاکمه در نتیجه بازی موثر بود
خواندن

این مقام مسئول گفت: دورکاری برای کارکنان دارای کودکان زیر شش سال یک هفته دیگر تمدید شد و رستوران ها و اماکن ورزشی در حال تقویت هستند.

سرپرست استانداری ملایر با تاکید بر اینکه شهرستان ملایر در شرایط خطرناک کرونا قرار دارد و مردم باید در ستاد کرونا حمایت های لازم را داشته باشند، افزود: در صورت رعایت نکردن دستورات پزشکی با متخلفان برخورد خواهیم کرد. طبق قانون».

فارسی با اشاره به مصوبات ستاد استانی کرونا خاطرنشان کرد: 11 سال فوریت دارند.

وی ادامه داد: تمامی مدارس شهرستان به صورت غیرحضوری تا روز سه شنبه 7 اسفند ادامه خواهند داشت و تمامی مهدهای کودک و مهدکودک های سطح شهرستان تا روز سه شنبه 7 اسفند تعطیل است.

این مقام مسئول افزود: مجامع عمومی و فوق العاده اصناف، اتحادیه ها و تعاونی ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و حداکثر تا ظرفیت 20 درصد و حداکثر 90 دقیقه با مجوز استاندار و نظارت بیولوژیکی تشکیل می شود. اردوگاه.”

سرپرست استان ملایر با بیان اینکه هنرستان های فنی و حرفه ای دولتی و خصوصی مجاز به تدریس کامل با پروتکل های بهداشتی و حداکثر تا سقف 20 درصد ظرفیت هستند، گفت: پیشگیری انجام می شود.

فارسی با تاکید بر اینکه مسئولان شهرستان می توانند با ارائه گواهی پزشکی تا پنج روز برای نوع جدید بیماری عروق کرونر از مرخصی استعلاجی استفاده کنند، تاکید کرد: نظارت داشته باشند که اقدام مقتضی انجام شود.

وی یادآور شد: اجرای موافقت‌نامه‌های ستاد مدیریت کرونا الزامی است و با کنترل شدید بازرسی‌ها در سطح شهرستان، با متخلفان و افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند به شدت برخورد می‌شود.

مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در شهرکرد
خواندن

تعطیلی کلیه اماکن ورزشی و باشگاه های خصوصی

من باید بگویم؛ پس از قرمز شدن ملایر در کرونا، اداره ورزش و جوانان ملایر طی اطلاعیه ای تمامی اماکن ورزشی و باشگاه های خصوصی را تعطیل کرد.

در این پیام آمده است: با توجه به اعلام ستاد مبارزه با ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرستان ملایر در حالت قرمز، اماکن ورزشی و باشگاه‌های خصوصی سطح شهر و بخش‌های تابعه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

بازرسی توسط بازرسان استان، اداره ورزش و جوانان و مرکز بهداشت انجام می شود و با متخلفان برابر قانون رفتار می شود و باشگاه یا محل ورزشی متخلف پلمپ می شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *