مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری های آبادان و اروند کنار موافقت کرد

[ad_1]

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با خواستار رسیدگی به عملکرد شهرداری های آبادان و اروند کنار از سال 1385 تا به امروز موافقت کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) به بررسی گزارش کمیسیون داخلی و شوراها مبنی بر تصویب درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری های آبادان و اروندکنار از سال 1385 و اخیرا با 131 رای پرداختند. آن ها موافقند.

روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخله و شوراها در توضیح گزارش این کمیسیون گفت: موضوع ارائه شده از سوی کمیسیون در جلسه رسمی مورخ 14.06.1400 با حضور 14 نماینده کمیسیون مطرح شد. ، متقاضیان تحقیق و تفحص. و پس از استماع نظرات طرفین، فوریت تحقیق و بررسی در محورهای مذکور در درخواست ها پذیرفته شد.

لازم به ذکر است با توجه به وحدت موضوع و موافقت متقاضیان، هر دو درخواست تحقیق و تفحص به صورت جداگانه در جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت که در قالب گزارشی جهت تقدیم صحن علنی به مجلس ارائه می شود. .
محورهای این تحقیق به شرح زیر است:
1- تخلفات بی شمار در شهرداری آبادان و شهرداری اروند کنار
2- چرا با وجود وام های ساخت و ساز از منابع مختلف ذکر شده، موقعیت شهر در معابر عمومی، خدمات شهری و مبلمان شهری اینقدر پیچیده است؟
3- بررسی پروژه های عمرانی و عمرانی، مالی و املاک و غیره بدون در نظر گرفتن کاربری در طرح جامع و تفصیلی شهری و همچنین تبدیل فضای سبز به کیوسک که باعث نارضایتی آبادان به عنوان یک هایپر مارکت.

بازار خودرو در مشهد به کما رفت - خبرگزاری تابناک
خواندن

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *