قیمت مبدل حرارتی از 300 تا 500 هزار تومان به ازای هر تن تبرید

در واقع مبدل حرارتی صفحه ای هپاکو، جایگزین مناسبی برای منابع دو جداره، منابع کویلی و مبدل های پوسته و لوله برای تامین آب گرم مصرفی و همه ی فرایند های انتقال حرارت به شمار می آید.

مبدل حرارتی صفحه ای دانفوس

بیشتر مردم این دو فرایند را یکی می دانند حال بهتر است هرکدام را جدا جدا توضیح دهیم. ترکیب دو مبدل حرارتی به منظور ایجاد دو سیکل هوا به هوا (ریکاوری) و هوا به مبرد.

قیمت مبدل حرارتی دانفوس

مبدل های حرارتی هپاکو بهترین انتخاب برای خنک کردن انواع روغن های هیدرولیک و صنعتی تبادل دما، تامین آبگرم یا کاهش دمای آب، خنک کردن هوای فشرده و رطوبت گیری ( جایگزین سه مبدل حرارتی ) وهمچنین بعنوان اواپراتور، اکونومایزر و ساب کولر در سیکل سرمایی می باشد.

خرید مبدل های حرارتی

C᠎onte​nt w as gen er ated by GSA C᠎on te᠎nt Gener᠎at or  Demov ersion᠎!

پره های سمت خارجی لوله ها می تواند به یکی از حالت های عمود بر محور لوله ها، اریب، مارپیچ نسبت به محور و یا طولی در امتداد محور لوله باشد.

2- مبدل حرارتی صفحه ای جوشی (غیر قابل بازشو)برای سیالات سمی و یا شرایط خاص با رسوب كم و یا با فشار كاری خیلی بالا كه لبه خارجی این صفحات با فلز متجانس بهم جوش و آب بند می شوند.

3- مبدل حرارتی صفحه ای از نوع واشر دار با فشار كاری تا 25 بار و دمای 200 درجه سانتیگراد كه این نوع مبدل صفحه ای دارای قابلیت بازشوندگی و رسوب زدایی آسان است.بنابراین استفاده از آنها برای سیالاتی كه ضریب رسوب بالاتری دارند یا املاح داخل آنها بیشتر از سیالات دیگر است، توصیه می شود.

خرید مبدل حرارتی صفحه ای

این صفحات دارای شیارهای نازکی هستند که سیال داخل آنها حرکت می کند و در حقیقت بعنوان فلز واسط باعث انتقال حرارت بین دو سیال در مبدل می شوند.

خرید مبدل حرارتی دانفوس

در این مبدل، اتصالات مربوطه در داخل شکاف های از پیش طراحی شده در فریم قرار می گیرند و در زمان مونتاژ مبدل اتصالات در موقعیت خود قفل می شوند.

مبدل حرارتی قیمت

این مبدل صفحه ای با طراحی شرکت های مولر آمریکا و هیزاکا ژاپن و طبق استانداردهای جهانی تولید می شود.

تولید و تأمین انواع گسکت و پلیت مبدل حرارتی صفحه ای برند alfa laval گسکت از جنس nbr-viton-epdm پلیت از جنس steel-titanium GASKET ALFA LAVAL GASKET ALFA LAVAL PLATE ALFA LAVAL PLATE STEEL ALFA LAVAL PLATE TITANIUM ALFA LAVAL GASKET ALFA مبدل حرارتی صفحه ای ALFA LAVAL جهت سفارش با ما تماس بگیرید.

انواع پلیت بریز

استیل به کار رفته در پلیت مبدل صفحه ای گ آ از نوع کربن استیل و فولاد ضد زنگ است.

یکی از معایب اصلی مبدل های بریز عدم امکان باز کردن صفحات حرارتی به منظور انجام رسوب زدایی مؤثر است. ᠎Da ta h​as been g enerat ed with the  he᠎lp of G SA᠎ Con᠎te nt  Genera​to᠎r DE᠎MO!

این دهانه ها به گونه ای مرتب شده اند که با صفحات دیگر که کانال را با شکاف های 1.3-1.5 میلی متر بین صفحات تشکیل می دهد ، پیوند می یابند.

خرید ضد لک مناسب انواع پوست
خواندن

فروش مبدل حرارتی

مبدل های حرارتی جوش داده شده، نیمه جوش داده شده و بدون جوش، برای تبادل گرما بین مایعات با فشار بالا یا جایی که به یک محصول فشرده تر نیاز است، استفاده می شود.

نمودار زیر مقایسه ضریب انتقال حرارت یک کانال مبدل «پارسه» مدل P3 در مقایسه با کانال مبدل M3-H به ازای دبی های مختلف نشان می دهد.

خرید مبدل حرارتی

مبدل حرارتی در واقع در صنایع مختلف استفاده می شود و به طورکلی در گرمایش فضا ، تهویه مطبوع ، نیروگاه ها ، کارخانه های شیمیایی ، پتروشیمی ، پالایشگاه های نفت ، پالایشگاه گاز طبیعی ، و محیط های درمانی و فاضلاب استفاده می شود.

فروش مبدل حرارتی دانفوس

صفحات با شیارهای عمق کم برای سیالات با ویسکوزیته کم و صفحات با شیار های عمیق برای سیالات با ویسکوزیته بالا کاربرد دارند.

فروشگاه مبدل حرارتی

1- مبدل حرارتی صفحه ای بریز (غیر قابل بازشو) كه برای سیالات تمیز و با رسوب كم برای فشار و دمای کاری بالا كاربرد دارد.

قیمت مبدل دانفوس

به عنوان مثال صفحات انحراف دهنده حلقه و صفحه برای سیالات رسوب زا بدلیل اینکه رسوب در پشت حلقه جمع میشود و از جاری شدن سیال در امتداد مبدل جلوگیری میکند مناسب نیستند.

مایع پروپان از ته مبدل وارد و در اطراف لوله ها تبخیر و تولید سرما می کند. مبدل حرارتی با جریان ناهمسو (counter-current) : هر کدام از سیال ها از جهات مخالف وارد و خارج میشوند( یکی از سیالها از یک جهت و سیال دیگر از جهت دیگر وارد می شود) ودو سیال در مبدل بهصورت ناهمسو جریان دارد .

حلقة زمینی، پمپ حرارتی را به زمین مرتبط میسازد و امکان تبادل گرما میان پمپ حرارتی و زمین را فراهم میآورد، یعنی هنگام گرمایش، حرارت را از زمین به سیستم، و در هنگام سرمایش، گرما را از پمپ حرارتی به زمین منتقل میکند.

قیمت مبدل حرارتی صفحه ای دانفوس

همچنین ورودی و خروجی ها به گونه ای انتخاب می شوند که دو سیالی كه در دو سمت این صفحات هستند بصورت جریان ناهمسو حركت كنند كه این امر باعث افزایش میانگین اختلاف دمای سیال سرد و گرم شده و گرادیان دمایی مناسبتر و یکنواخت تری را در تمام سطوح مبدل ایجاد کرده و راندمان حرارتی مبدل صفحه ای را افزایش خواهد داد.چنانچه گفته شد، از دلایل بالا بودن انتقال حرارت در مبدل حرارتی صفحه ای شیار دار بودن این صفحات و تاثیر آن بر رژیم جریان است.

استفاده از این نوع مبدل بدلیل ساختار خاص داخلی آن و نازک بودن صفحات آن در مواردی که اختلاف دمای بین سیال گرم و سرد کم می باشد بسیار مناسب می باشد.

بهترین وسیله برای تامین آب گرم مصرفی بهداشتی (از جنس استنلس استیل ۳۱۶ ) و فوری می باشد. کیفیت خدماتتون عالی بود فردی که فرستاده بودین از همه نظر عالی بود و خیلی شریف و باشخصیت بود و خیلی وارد بود مدیریتتون هم خیلی قویه.

Health tourism in Iran in 2021
خواندن

انتقال حرارت در مبدل صفحه ای به اینصورت است كه دو سیال از ورودی های دستگاه وارد شده و بخاطر اینكه واشر بین صفحات در قسمتهای اتصال كانال ورودی یكی در میان باز و بسته است، سیال نیز بصورت یكی در میان در لابه لای صفحات مبدل حرارتی صفحه ای وارد شده و بین شیارهای آنها حركت می کند.

بنابرین جهت انتخاب مناسب ترین نوع مبدل برای پروژه خود و نیز استعلام قیمت دقیق آن با مهندسان متخصص ما در زمینه طراحی ، تولید و فروش انواع مبدل های حرارتی تماس بگیرید.

نیاز به مبرد کمتر: یکی از مزایای مبدل حرارتی صفحه ای دانفوس در چیلرها نیاز به شارژ مبرد کمتر در حدود ۰/۱۷ نسبت به انواع دیگر مبدل حرارتی می باشد.

معمولا در صنعت از چند نوع مختلف مبدل حرارتی برای یک فرآیند یا سیستم خاص استفاده میشود. این نوع مبدل حرارتی فشرده عملکردی فوق العاده با کمترین هزینه ممکن را ارائه میدهد.

در مقایسه با سایر انواع مبدلهای حرارتی، مبدلهای بریز بسیار فشرده هستند. مبدل حرارتی صفحه ای دانفوس کوچک : مبدل حرارتی صفحه ای دانفوس دارای ابعاد بسیار کوچک در حدود ۰/۲ کوچکتر انواع دیگر می باشند این مزیت در پروژه هایی که محدودیت فضا دارند، خود را بیشتر نشان می دهند در ضمن استفاده از این مبدل ها باعث کاهش ابعاد موتورخانه می گردد.

در این نوع مبدل محدوده فشار و دمای جریان سیال پایین تر از 25 بار و دمای کمتر از 250 درجه سانتی گراد است.

همچنین، آشفتگی جریان سیال در کانال های مبدل سبب دمای اپروچ پایین آن گردیده است. بهگونهای که فشار کاری این مبدلها، بسته به دمای کاری سیال تا bar 600 و حتی در صورت طراحیهای ویژهتر تا bar 1000 هست.

تعدادی پیچ و مهره (Stud Bolt) که نقش آنها سفت کردن همه فریمها و صفحات و واشرها بهم می باشد تا امکان نشتی را در مبدل حرارتی صفحه ای از بین برده و مبدل یکپارچه گردد.

مبدل حرارتی به چندین نوع تقسیم بندی می شود كه مبدل حرارتی صفحه ای یكی از آنها می باشد. 3- ضریب G: ضریبی است که با استفاده از شکل (7) برحسب عدد فوریه به دست میآید.

از طرف دیگر زمانی که آرایش جریانها پیچیده باشند، همانند حالت عمومی یا زمانی که مقاومت انتقال حرارت از یک نقطه تا نقطه دیگر متفاوت باشد، معادلات مربوطه را باید به وسیله محاسبات عددی حل نمود.

از سوی دیگر راندمان پایین و فضای زیادی که در پیکربندیهای بزرگ اشغال میکنند باعث شده تا در صنایع مدرن کمتر شاهد استفاده از این نوع مبدلهای حرارتی باشیم.

مایعات ممکن است برای جلوگیری از مخلوط شدن با یک دیواره جامد جدا شوند یا در تماس مستقیم هستند. این مبدل برای تجهیزات سرمایشی و گرمایشی کاربردهای کاربرد زیادی دارد.

جهت فرآیندهایی که میان واسطه آنها بخار است کاربرد دارند. این موضوع به ویژه در سیکلهای تبرید که نیاز به شارژ مبردهای گران قیمت دارند بسیار تاثیرگذار است.

صفحه درخواستی شما یافت نشد.
خواندن

پلیت ها (Plate Pack): تعدادی صفحه نازک فلزی هستند که عمدتا از جنس استنلس استیل 304 و 316 ساخته می شوند .

بنابراین باید بیش از همیشه به برنامه زمان بندی شده سرویس پکیج توجه داشته باشید. دیفرانسیل دما – همانطور که در نکته ۳ (درجه حرارت بیش از حد) مورد بحث قرار گرفته است ، تفاوت بین مایع داغ و مایع خنک کننده هنگام طراحی مبدل حرارتی بسیار مهم است.

مبدل صفحه ای هپاکو از کنار هم قرار گرفتن تعدادی صفحه فلزی استیل با قطر نازک تشکیل شده است. جنس این صفحات بطور معمول از استنلس استیل می باشد. C᠎on᠎tent h as ​be en c​re᠎ated  with GSA Conte nt Generator DEMO!

ورق استیل در برابر زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارد و مقاومت آن نیز به خاطر میزان وجود نیکل و کروم است.

2. سیم های متصل به ترمیستور قطع است. واشرهای مبدل حرارتی صفحات، همچنین به عنوان واشرهای لاستیکی مبدلهای حرارتی بشقاب شناخته می شوند، به ویژه برای مهر و موم کردن واشر در مبدل های حرارتی بشقاب استفاده می شود.

همچنین می تواند برای پوشش سیم و کابل و مواد با ولتاژ بالا و ایزوله های با ولتاژ بالا مورد استفاده قرار گیرد.

لاستیک اتیلن پروپیلن به طور گسترده ای به عنوان واشر مبدل حرارتی، شیلنگ EPDM، جانبی تایر، مسیر لاستیکی، نوار لاستیکی و لوله داخلی، و همچنین قطعات خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

یکعدد ناودانی یا پروفیل در بالای مبدل (Carryng Bar) : که مانند میله فوق عمل کرده و علاوه بر آن بعنوان یک نگهدارنده برای جابجایی پلیت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مبدل حرارتی صفحه ای هپاکو در گروه مبدل های پلیتی و یا صفحه ای و در دسته گرمایش قرار می گیرد.

می باشد. مبدل های حرارتی هپاکو بهترین جایگزین منابع دو جداره، منابع کویلی و مبدل های پوسته و لوله برای تامین آبگرم مصرفی و کلیه فرآیندهای انتقال حرارت است.

مبدل حرارتی دستگاهی است كه به منظور انتقال حرارت بین دو سیال استفاده می شود و كاربرد فراوانی در صنایع تاسیسات ، نفت و پتروشیمی دارد.

نازل ها (Nozzle) : تعدادی نازل ورودی و خروجی دو سیال می باشند و در انواع مختلف فلنجی یا رزوه ای برروی فریم میدل صفحه ای نصب می شوند.

ما در این مقاله از سلام سرما شما را با انواع مبدل حرارتی پلیت آشنا میکنیم و راهنمای جامعی برای خرید آن در اختیارتان قرار میدهیم.

عدم استفاده از فریم نگه دارنده و میله راهنما باعث کاهش قیمت این نوع مبدل حرارتی نسبت به مدل های معمول واشردار و حتی بریز شده است.

از جمله پوسته مبدل های از نوع تبخیر کننده و همینطور جوشاننده دارای فضای مبدل حرارتی تبخیر می باشند. به عنوان مثال برای خنککاری روغن ممکن است از مبدل حرارتی پوسته و لوله و یا از مبدل حرارتی پلیتی استفاده کرد.

گفتنی است انتخاب نوع مبدل حرارتی وابسته به عوامل گوناگونی است. صفحات حرارتی در این نوع مبدل حرارتی مشابه مبدلهای حرارتی بریز به صورت لبهدار طراحی شده است که در هنگام مونتاژ در یکدیگر جای میگیرند.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *