غایب: یکی از مکان های درخواستی از لیست گاوصندوق ها حذف شده است

[ad_1]

رئیس نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت: یکی از تحولات مثبت و استقبال از پیشرفت و تقویت همکاری‌های ایران و آژانس در حل مسائل باقی‌مانده، پادمان است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا قائبی گفت: این گزارش به بیانیه همکاری مشترک مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و رئیس سازمان انرژی اتمی اشاره دارد و از حذف یکی از سایت‌های ادعایی از فهرست پادمان‌های باقی‌مانده در برجام خبر داده است. دستور کار آژانس.

قائبی گفت: بر اساس گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، «پس از رایزنی‌های سازنده بین مدیرکل و معاون رئیس‌جمهور ایران و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در 15 دسامبر 2021، ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی توافق کردند که بر روی باقیمانده پادمان‌ها کار کنند». همچنین توافق کردند که ایران و آژانس یک سری تبادل اطلاعات و ارزیابی‌ها از جمله نشست‌های کارشناسی را انجام دهند.

رئیس نماینده دائم کشورمان افزود: آژانس اعلام کرده است که اکنون متوجه شده است که در مورد یکی از مکان های مورد نیاز دیگر سوالی ندارد و این مکان دیگر موضوع حفاظت باقی مانده نیست.

قائبی افزود: بخش دوم گزارش جدید به موضوع بیانیه مشترک دیروز ایران و آژانس اختصاص دارد که در آن مدیرکل از بیانیه مشترک توافق شده با معاون رئیس جمهور ایران برای حل و فصل سایر مسائل پادمانی باقیمانده در برنامه زمان بندی شده استقبال کرد. انجام شده.
انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

مجوز صادرات دام زنده غیرمولد صادر شد - خبرگزاری مهر
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *