طلا در آستانه مذاکرات صلح اوکراین و روسیه سقوط کرد

[ad_1]

قیمت طلا روز دوشنبه با افزایش شاخص دلار کاهش یافت و بازدهی خزانه‌داری آمریکا نزدیک به بالاترین سطح خود در ماه‌های اخیر باقی ماند و سرمایه‌گذاران این هفته بر مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین تمرکز کردند.

به گزارش ایسنا، قیمت هر اونس طلا برای تحویل فوری با 18.40 درصد کاهش به 1940 دلار رسید، در حالی که در بازار آتی آمریکا، قیمت هر اونس طلا با 0.94 درصد کاهش به 1941 دلار و 10 سنت و البته روند نزولی رسید. ادامه می دهد. این قیمت در ساعت 10 صبح به وقت شرقی است.

طلا در آسیا صبح امروز پس از کاهش رشد و تقویت دلار آمریکا در حال کاهش است. دلار از پناهگاه خود استفاده کرد و درگیری در اوکراین باعث شد فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را افزایش دهد.

با توجه به انتظارات فدرال رزرو ایالات متحده در مورد انقباض پولی، بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده نزدیک به بالاترین حد چند ساله است که هزینه نگهداری شمش های با بازده صفر را افزایش داد.

هفته گذشته، فدرال رزرو آمریکا برای اولین بار در سه سال گذشته هزینه های استقراض را افزایش داد و خرده فروشان افزایش 50 درصدی نرخ بهره را در ماه می برآورد می کنند. بازده و نرخ بهره بالاتر هزینه فرصت نگهداری شمش بدون بازده را افزایش می دهد.

مذاکرات صلح روسیه و اوکراین قرار است این هفته در ترکیه برگزار شود. دارایی های بزرگترین صندوق سرمایه گذاری با پشتوانه طلا در جهان روز جمعه 0.5 درصد افزایش یافت و به 1093.18 تن رسید که بالاترین سطح از پایان فوریه 2021 است.

استاندار خوزستان: فساد ستیزی برنامه اصلی دولت سیزدهم است - ایرنا
خواندن

برای سایر فلزات گرانبها، نقره با 1.5 درصد کاهش به 25.13 دلار در هر اونس، پلاتین 0.7 درصد کاهش یافت و به 995.03 دلار و پالادیوم با 1 درصد کاهش به 2359.72 دلار رسید. سنت آمده است.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *