ضرورت راه اندازی مرکز تحقیقات سرطان توسط جهاددانشگاهی در استان اردبیل

[ad_1]

ایسنا/ اردبیل سخنگوی ولی فقیه استان و امام جمعه اردبیل بر لزوم راه اندازی مرکز تحقیقات سرطان در جهاد دانشگاهی استان اردبیل تاکید کرد.

آیت الله سید حسن عاملی در دیدار رهبر جهاد کشوری در خصوص موضوع جهاد گفت: سرعت رشد علمی در دنیا بسیار بالاست و اگر قدم های علمی را به دنیا نرویم همه چیز را از دست داده ایم. “

وی جهاددانشگاهی را برآمده از انقلاب اسلامی دانست و افزود: بزرگترین خدمت خدمت علمی است و در این راستا فعالیت های جهاددانشگاهی بسیار ارزشمند است.

عاملی درباره فعالیت های درمان ناباروری جهاددانشگاهی گفت: برخورد خبرنگار خارجی ضدایرانی در یکی از مراکز درمانی جهاددانشگاهی نگاه او را به جمهوری اسلامی ایران تغییر داده است.

سخنگوی مقام معظم رهبری در استان اردبیل ورود جهاددانشگاهی به مناطق حساس را بسیار ارزشمند دانست و گفت: جهاددانشگاهی مسئولیت خطیری در قبال استقلال اقتصادی کشور دارد.

وی بدترین حصر را محاصره فناوری عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه استان اردبیل دارای جوانان نخبه و نیروی کار ارزشمندی است، انتظار می رود جهاددانشگاهی در معرفی مجموعه های خود در استان ها توجه ویژه ای به استان اردبیل داشته باشد. .

امام جمعه اردبیل بر لزوم راه اندازی مرکز تحقیقات سرطان توسط جهاددانشگاهی در استان اردبیل تاکید کرد و گفت: در این راستا استان به هر نحو ممکن با جهاددانشگاهی همکاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

طراحی سایت در تبریز سئو سایت در تبریز ✔️
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *