شهریه های غیرمجاز باید سریع حساب شود/ استفاده از فاضلاب باید جدی گرفته شود

[ad_1]

ایسنا/ فارس فرماندار فارس با اشاره به اینکه باغ شهریه های غیرمجاز به سرعت سرشماری می شود، گفت: فرمانداران نه تنها مواظب باشند شهریه های غیرمجاز به این باغ اضافه نشوند، بلکه آن را کاهش دهند.

محمدهادی ایمانیه شامگاه شنبه 10 اردیبهشت ماه در شورای استانداری فارس با اشاره به فعالیت های نوروزی در استان فارس اظهار داشت: با وجود افزایش 82 درصدی ترافیک نوروزی، آمار فوتی ها 13 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه توزیع مواد غذایی در ایام نوروز محتاطانه است، گفت: به زودی 100 خواربارفروشی برای عرضه کالاها با قیمت مناسب فعال خواهند شد.

فرماندار فارسا با اشاره به اینکه امسال سال بنگاه های دانش بنیان، بنگاه های دانش بنیان و فعالیت های دانش بنیان است، افزود:

ایمانیه با بیان اینکه موظفیم سومین حرم اهل بیت را محور کار خود بدانیم، گفت: باید از برکات وجود ائمه برای دنیا و آخرت استفاده کنیم.

فرماندار فارس خطاب به فرمانداران گفت: سیستم ارزیابی منظر تغییر کرده و عوامل دیگری از جمله کاهش تصادفات و تلفات جانی، دقت اجرای طرح کاداستر، کاهش تکدی گری و معتادان متجاهر به آن اضافه شده است.

وی گفت: “انتظار می رود والیان با افزودن 20 درصد مشارکت در انتخابات آتی مجلس شورای ملی عمل کنند، زیرا مهمترین وظیفه ما خوشبین کردن مردم به نظام است.” و اگر مردم بدبین باشند، این بدترین نوع مدیریت است.

ایمانیه با بیان اینکه پیش بینی می شود از ظرفیت های خالی استان مانند شهرهای صنعتی برای دستیابی به رشد اقتصادی 8 درصدی استفاده شود، گفت: ارتباط صنعت، معدن و گردشگری با محیط علمی مهم ترین ارزیابی ظرفیت کارخانه خواهد بود.

فروش لوله پلیکا فشار قوی
خواندن

وی با بیان اینکه دوره بازآموزی حقوق ادارات باید برگزار شود و دفاع از عدالت باشد، افزود: گلخانه سازی و فعال سازی مالکیت صنعتی در شهرها باید به میزان قابل توجهی افزایش یابد و سطح دانش بنیان مورد توجه قرار گیرد.

ایمانیه افزود: کمپ حفاظت از جمعیت در استان و کمپ اتباع غیرایرانی نیز فعال شده است.

فرماندار فارس با بیان اینکه فرمانداران باید فاضلاب و استفاده از پساب را جدی بگیرند، گفت: در خصوص افزایش مدیریت حوضه رودخانه، اصلاح الگوی تولید و …. سازمان های.

ایمانیه گفت: مدیرعامل اگر در حوزه کاری خود شغل و تولید بیشتری ایجاد کند موفق تر است.
اما من با حذف اتوبوس موافق نیستم و دولت هم موافق این نیست، اما اگر تغییری است سریعتر عمل کنید و بدون توجه به فشارها تصمیم بگیرید و کار خود را انجام دهید.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *