شهرداری تهران از شورا برای ایجاد ارتباط و تعامل در بررسی بودجه 1401 قدردانی می کند

[ad_1]

سخنگوی شهرداری تهران بر رضایت شهرداری از تصویب بودجه سال آینده تاکید کرد و از اعضای شورا برای ایجاد گفت وگو و تعامل تشکر کرد. در بررسی این بودجه

عبدالمطهر محمدخانی در گفت وگو با ایسنا، وی در خصوص تصویب تبصره های بودجه سال آینده شهرداری تهران نیز گفت: بحمدالله پرونده بررسی بودجه 1401 شهرداری تهران دقایقی پیش در صحن جهان با یک بسته شد. سقف 50 هزار و 300 میلیارد تومان.»

وی با بیان اینکه اولین و مهمترین نکته این بود که جلسه بررسی اعتبارات، هزینه ها و اظهارنظرها یک جلسه طولانی و سه شیفتی بوده و به گفته برخی از اعضا با حضور ایشان در سه شیفت کامل در صحن بی سابقه بوده است و این موارد را تایید کرد. نظر داد و اظهار داشت: این جلسه از ساعت 9 صبح آغاز و با فاصله زمانی کوتاه بعد از ظهر در دو شیفت کاری بعد از ظهر و عصر و تقریباً تا ساعت 9 صبح ادامه یافت: 45 دقیقه.

وی ادامه داد: مهم ترین و مطالبه گرانه ترین موضوعی که در بودجه سال آینده شهرداری تهران مورد توجه قرار گرفت و بحث های مختلفی در این خصوص انجام شد، موضوع خزانه واحد بود که به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسید. اعتماد به رهبری شهر از بحث بودجه.

وی افزود: در مجموع و با توجه به فضای عمومی صحن شورا، یکی از بهترین روزهای شورا و شهرداری تهران شکل گرفته است، اتفاقی که افتاد این بود که علیرغم دقت و جدیت اعضای شورا در بررسی هر نظر. ، با تفاهم و صحبت های خوبی که انجام شد، هم پیشنهاد شهرداری تهران و هم شورای شهر تهران در قالب بزرگترین تفاهم در حیاط شورا رای دادند.

انتشار ویژه برنامه های حرم رضوی در سالروز شهادت امام کاظم (ع)
خواندن

وی ادامه داد: در واقع هر اظهارنظری به صورت اجمالی به رأی گذاشته شد، بحمدالله در جلسه اعتماد به شهردار تهران بسیار بالا بود و تمامی اصلاحات پیشنهادی شورا مورد قبول شهرداری قرار گرفت و شهرداری نیز از مزایای آن بهره مند شد. این اصلاحیه. “سلام.

وی در خصوص کار تخصصی کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران در بررسی بودجه سال آینده شهر تهران گفت: تمامی کمیسیون ها به ویژه کمیته بودجه شورا در طول یک ماه گذشته به صورت شبانه روزی کار کرده اند که نتایج بسیار خوبی را به دست آورده است. “

وی با بیان اینکه این هم افزایی و ارتباط مشترک شورای شهر و شهرداری تهران در بخش های مختلف بودجه حاصل بررسی تخصصی کمیته بودجه شورا بود که به توافق رسید، خاطرنشان کرد: دو محور اصلی 1401 تهران که یکی از آنها را برجسته می کند. موضوع خزانه واحد و البته بسیاری موارد دیگر در توضیحات بودجه ذکر شده است.

وی تاکید کرد: بحث کاهش فاصله بالا و پایین شهر در تخصیص بودجه عمرانی و توجه به مناطق جنوبی یکی از موضوعات محوری است که می تواند بحث عدالت را تا حدودی بهبود بخشد. فاصله از مناطق دیگر و به دنبال آن پروژه های عمرانی و سپس تاسیسات.

وی درباره رضایت شهرداری تهران از روند تصویب تبصره های بودجه سال آینده شهر تهران، گفت: دقت اعضای شورا در خصوص تمامی بندهای ابلاغی بودجه بسیار بالا بود و اعضای شورا در برخی تبصره ها و حتی سقف از اصلاحات متعددی استفاده کردند. این بودجه در مقایسه با بودجه پیشنهادی 56 هزار میلیارد تومانی تهران و به طور کلی تهران به دلیل تعامل بسیار بالای اعضای شورا و دقت نظری که در بخش های مختلف وجود داشت و پیامی مبنی بر صحبت در این خصوص حدود 6 هزار میلیارد تومان کاهش داشته است. از نظر سیاست کلان حکمرانی شهری، شهرداری تهران از بودجه کلی رضایت دارد.

ماینر ها در زیرزمین ساختمان بورس چه کار می کنند؟ - برترین ها
خواندن

به گفته وی، از زحمات و کمک های این عضو شورا در اجرای این بودجه عادلانه و شفاف صمیمانه تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *