سرنا ویلیامز در فهرست نهایی چلسی

[ad_1]

ستاره تنیس ظاهرا به یکی از کنسرسیوم ها متعهد شده است تا بتواند چلسی را بخرد.

به گزارش تایمز، سرنا ویلیامز و لوئیس همیلتون ستاره‌های تنیس متعهد شدند به کنسرسیومی بپیوندند که امیدوار است چلسی را از رومن آبراموویچ بخرد.

اسکای نیوز می گوید وولوز همیلتون برنده 23 گرند اسلم و هفت بار قهرمان فرمول یک جهان، 10 میلیون (13 میلیون دلار) به کنسرسیومی به رهبری تاجر انگلیسی مارتین براتون برای خرید چلسی پرداخت خواهد کرد. انتظار می‌رود چلسی در هفته‌های آتی حدود 2.5 میلیارد میلیارد دلار (3.25 میلیارد دلار) بفروشد.

آنها همچنین گزارش می دهند که همکاری نهایی همیلتون با باشگاه به او اجازه می دهد تا نقشی رسمی در باشگاه بازی کند.

در همین حال، ویلیامز مالک تیم فوتبال زنان آنجل اف سی مستقر در لس آنجلس است که قرار است امسال اولین بازی خود را انجام دهد.

اسکای گزارش می دهد که ویلیامز و همیلتون به دلیل تجربه با برندهای ورزشی جهانی برای این پروژه درخواست داده اند. آبراموویچ در ماه مارس پس از عملیات نظامی روسیه در اوکراین، چلسی را برای فروش گذاشت. آبراموویچ از آن زمان توسط دولت بریتانیا به دلیل ارتباط احتمالی با کرملین مورد تحریم قرار گرفته است که او آن را رد می کند.

گروه راین که بر فروش باشگاه نظارت می کند، لیست پیشنهاد دهندگان را به سه نفر کاهش داده و انتظار می رود در روزهای آینده مشتری هدف خود را به دولت انگلیس ارائه کند.

پس از آن قرار بود دولت انگلیس این قرارداد را امضا کند که در آن زمان تحریم هایی که این باشگاه را تحت تاثیر قرار می داد لغو شد.

این عرضه اولیه هفته آینده انجام می شود؟ - خبرگزاری تابناک
خواندن

سایر خریداران بالقوه عبارتند از تاد بوهلی و استیو پاگلیوکا، از جمله بوستون سلتیکس و سری آ آتالانتا.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *