سخنگوی مردم نور از عدم پیشرفت ساخت درمانگاه چمستان انتقاد کرد

[ad_1]

ایسنا/ مازندران نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه درمانگاه چمستان از سال 86 آغاز شده و مانند جسد افتاده پیشرفت نکرده و نیازمند توجه ویژه است.

سعید فرزانه در جلسه شورای شهر نور که با حضور عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، با تاکید بر اینکه پروژه محور آمل-چمستان-نور پروژه ای است که در طول یک سال هنوز تکمیل نشده و با اعتبار کم کردی، ادامه دارد. تصادفات زیادی در این محور رخ داده و جوانان زیادی جان خود را از دست داده اند و تکمیل این پروژه خواسته اصلی مردم چمستان است.

وی افزود: برای تکمیل محور آمل – چمستان حدود 300 میلیارد تومان اعتبار که از ظرفیت ماده 56 قانون استفاده شده است برآورد می شود که امیدواریم هر چه سریعتر این اعتبار تامین شود. “

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پروژه درمانگاه چمستان از سال 86 آغاز شده و مانند جسد افتاده پیشرفت نکرده و نیازمند توجه ویژه است.

فرزانه ادامه داد: متاسفانه پروژه های درمانی در لاوی، رویان و بلده هنوز تکمیل نشده و نیاز به ویزا دارد.

نور در خصوص بیمارستان 160 تختخوابی گفت: با توجه به اینکه کارفرما وزارت راه و شهرسازی و مدیر آن وزارت بهداشت است، متاسفانه از زمان ورود مهندس نبیان اعتباری برای این پروژه وجود نداشته است. “

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کمربند رویان دارای جنجال و اعتبار است اما متأسفانه در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از این پروژه آرامش خطرناک 2 پروژه باقی مانده را پیشنهاد کردند. کیلومتر.” انجامش نده

استیلی: اشتباه نباید آسیب ببینیم/ از کادر فنی حمایت می کنیم
خواندن

فرزانه یادآور شد: برای بیمارستان های نور و محمودآباد نیازی به توموگرافی کامپیوتری نبود و می خواهیم این سفر هدیه ای به شهرستان باشد.

وی با اشاره به اینکه طبیعت خدادادی ما را در زمره مناظر به اصطلاح پر رونق قرار داده است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که شهرستان چمستان با کمبود آب مواجه است و آب توسط آب انبارها حمل می شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *