رزمندگان سپاه مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی را منهدم کردند

[ad_1]

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: رزمندگان سپاه با حمله دقیق مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی را منهدم کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، بیست و دوم اسفندماه در روز بزرگداشت شهدا، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام را در سازمان قضایی نیروهای مسلح تشییع کردند.

در این مراسم که با حضور الفت معاون پرسنلی و امور فرهنگی و جمعی از رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدای دادگستری رئیس کل دادگستری کل نیروهای مسلح برگزار شد، قوه قضائیه را مفتخر دانست که بیش از 300 شهید در این منطقه حضور دارند. راه انقلاب را ارائه کرد و اعلام کرد: آیت الله قدوسی برای اسلام خواهی، انقلابی گری و عدالت خواهی کشته شد و افتخار قوه قضائیه این است که سید شهدای هفتم تیر، شهید آیت الله دکتر. رئیس قوه قضائیه

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز از این افتخار بی بهره نبوده و 20 شهید تقدیم انقلاب کرده و دارای 52 جانباز و یک آزاده و 253 شهید و 33 فرزند شهید است.

وی با بیان اینکه مسئولیت ما در حفظ انقلاب از خون شهدا بسیار سخت است، گفت: هرکس در هر جایگاهی باید آن جایگاه و جایگاه را بداند و این جایگاه با خون شهدا به دست می آید و باید مراقب بود که از خون شهدا برگردیم. مسیر و هدف آنها.» خیر

وی خاطرنشان کرد: همه شهدا در وصیت نامه خود بر حمایت از ولی فقیه تاکید داشتند، زیرا به گفته شهید سلیمانی، ولی فقیه ستون خیمه اسلام است و اگر ستون خیمه بیفتد، کل نظام اسلامی خواهد بود. آسیب دیده.

اگزاست فن قارچی و سانتریفیوژ مهتاب گستر
خواندن

پورخاقان در ادامه با بیان اینکه شهدا شفیع ما در روز قیامت هستند و زیر دست آقای یارزقونا هستند، گفت: در تمام سختی های انقلاب شهدا بودند که به فریاد ما رسیدند و باعث عزت و سربلندی ما شدند. “

وی در خصوص شهید گمنامی که امروز در این مجموعه تشییع شد، گفت: این شهید که حدود 30 سال پیش در حوالی دجله به شهادت رسید به افتخار و سربلندی جامعه اسلامی ما در لبیک به ندای عازم میدان نبرد با دشمن شد. رهبر او و من داریم.» خون پاک خود را وقف اسلام و انقلاب کرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه شهید سلیمانی نسبت به سردار سلیمانی برای دشمنان خطر کمتری دارد، هشدار داد: ترس شهید سلیمانی از حضور سردار سلیمانی بسیار بیشتر است.

رئیس کل دادگستری نیروهای مسلح تاکید کرد: شهید در تاریکی دنیا می درخشد و چون در پیشگاه خداست زنده است و اگر ندای آزادی و آزادگی امام حسین (ع) خاموش می شود. سرانجام صدای شهدا خاموش خواهد شد.

در ابتدای این مراسم سید محمود حسینی اصل، مدیر امور ایثارگران، معاونت امور ایثارگران و معاونت فرهنگی قوه قضائیه گفت: پیشکسوتان قوه قضائیه در دوره جدید و با توصیه و تاکید بر سر جای خود است و این موضوع با تلاش همه دستگاه های قضایی رسیدگی می شود.

وی گفت: امروزه حفظ نام و یاد شهدا یکی از جلوه های بارز توسعه این فرهنگ باشکوه است که حکایت از نقش راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت و آثار آن بر اقتدار و حفاظت ملی دارد. توسط انقلاب اسلامی.» و خدمتگزاران عرصه ایثار و شهادت.

پیش بینی قیمت دلار برای فردا 8مهر / رکوردشکنی دلار با افزایش انتظارات - اقتصاد آنلاین
خواندن

در پایان این مراسم پیکر پاک شهید گمنام 18 ساله که در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسید تشییع شد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و شهادت دو تن از مدافعان حرم رشید گفت: وی به صهیونیست ها اعلام کرد که انتقام سختی خواهیم گرفت و صبح امروز صدای موشک برای انهدام قله اسرائیل شنیدیم. مرکز مخفی جاسوسی در اربیل

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *