Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/pack5/domains/travel-piano.ir/public_html/wp-content/plugins/ol_scrapes/classes/class-ol-scrapes.php on line 3649 رئیس جمهور: تاخیر 30 ساله در تکمیل این بیمارستان غیر قابل توجیه است - تراول پیانو

رئیس جمهور: تاخیر 30 ساله در تکمیل این بیمارستان غیر قابل توجیه است

[ad_1]

رئیس جمهور از پروژه نیمه تمام شده بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی شهریار که عملیات ساخت آن 30 سال پیش آغاز شده است بازدید کرد و از نمایندگان وزارت بهداشت خواست تا زمینه افتتاح آن را در سال آینده فراهم کنند.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در ادامه برنامه سفر به شهرهای غرب تهران، در بازدید از بیمارستان نیمه تولیدی امام خمینی شهریار، با مسئولان پیمانکار و وزارت بهداشت در خصوص مشکلات و موانع پیش رو گفتگو کرد. تکمیل و 30 سال وقفه.

رئیس جمهور تاخیر 30 ساله در افتتاح پروژه هایی مانند بیمارستان شهریار را غیرقابل قبول خواند و گفت: امروز بسیاری از محصولات نیمه تمام در سراسر کشور به صورت نامناسب در معرض دید عموم قرار گرفته است و باید سریعا به آنها نظم داد.

رئیسی همچنین با تاکید بر اینکه این بیمارستان باید کمتر از یک سال دیگر تکمیل شود، از وزارت بهداشت خواست تا فرآیند استخدام و تامین تجهیزات بیمارستانی را همزمان آغاز کند تا همزمان با تکمیل، بیمارستان به طور کامل افتتاح شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

اولین طرح فروش فوری بدون قرعه کشی ایران خودرو / تولید تارا افزایش یافت - ایسنا
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *