خرید گیج روغنی با % تخفیف ویژه سلام سرما (2)

خرید گیج روغنی با % تخفیف ویژه -سلام سرما
گیج روغنی

گلیسیرین به طور معمول برای محافظت از ارتعاش در دمای اتاق استفاده می شود، در حالی که روغن سیلیکون برای کاربردهای نوسان در دمای بالا و درجه حرارت زیاد معمول است. استفاده می شود. این نوع فشار سنج ها دقت بالا تری دارند و که محظه داخلی آن ها با سیلیکون یا گیلیسیرین پر می شود. این میتواند یک نقص حیاتی و هزینهبر در محیطهای با رطوبت بالا باشد. گیج های فشار خشک کاربردهای زیادی دارند، اما در عین حال به دلیل خشک بودن ممکن است توسط رطوبت داخل محیط آسیب ببینند و مقادیر اندازه گیری شده توسط آنها خوانا و دقیق نباشد. 2- نمایشگر: صفحه نمایش از نوع Dial می باشد که معمولا از جنس استنلس استیل است و از قطرهای مختلف آن برای کاربردهای متفاوت استفاده می شود. 3- قطر صفحه مدرج : گیج های فشار در سایز های مختلف از نظر قطر صفحه مدرج تولید می شوند. گیج فشار روغنی ویک 25 بار صفحه 10 سانت در کارخانه WEIKE چین و مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و تولید شده است. گیج فشار تفاضلی یا فشارسنج معمولاً به صورت مبدل (تبدیلکننده) کار میکند و سیگنالی وابسته به اثر فشار تولید مینماید.

این فشار شکل C را مجبور می کند تا صاف شود.

پیوندهای ظریف، محورها و چرخدندههای گیج فشار خشک مستعد این هستند که در اثر لرزش دچار آسیب شوند که این باعث عملکرد متناقض آنها میشود. گیج فشار روغنی یک دستگاه فشارسنج معمولی است که محفظه نشان دهنده فشار با استفاده از یک ماده روغنی شکل پر شده و این ماده به کیفیت اندازه گیری آن کمک می کند. فشار از طریق شکل C به انتهای متحرک لوله بوردون (D) منتقل می شود. این فشار شکل C را مجبور می کند تا صاف شود. از این گیج های فشار در پمپ های هیدرولیک، خطوط روغن کاری، سیستم های کنترل، پرس هیدرولیک و … از فشار سنج های روغنی در کمپرسور های هوا، ماشین آلات صنعتی، برخی پمپ ها و … در تمامی این مکانیسمها، گیج فشار یا فشارسنج با تغییر حالتی که المنت اندازهگیری کننده، در اثر تغییرات فشار پیدا میکند و انتقال این تغییر حالت به یک عقربه یا نشانگر که بر روی یک صفحه کالیبره شده که بر اساس تغییرات رنج فشار مندرج گردیده است میچرخد، به سادگی مقادیر فشار در محدوده وسیعی از خلاء تا ۱۰۰۰ بار را اندازهگیری میکند.

قفسه فروشگاهی رنگ ها در خرده فروشي
خواندن

​C on​te᠎nt has be en created by GSA᠎ Content᠎ G᠎en er​ator  DE​MO !

به منظور کنترل بهتر فرایند نوعی از گیجها در بازار پیدا میشود که توانایی تعریف کردن set point نیز وجود دارد و میتواند یک آلارم یا تریپ را به اتاق کنترل بفرستد.که به آنها سوئیچ گیج میگویند. شرکت ویکا با توجه به تغییر محدوده فشار برای فشار سنج های مختلف، مدل های مختلفی برای آنها در نظر گرفته که هم از لحاظ محدوده اندازه گیری فشار، هم از لحاظ اندازه صفحه و هم از لحاظ نحوه اتصال به سیستم با یکدیگر متفاوت هستند. عملکرد اصلی آن ها که مشخص کردن فشار سیال است در هر دو نوع یکسان است و تنها در برخی موارد مانند دقت اندازه گیری و کارایی با یکدیگر تفاوت دارند. معیارهای انتخاب عمومی گیج فشار های روغنی عمدتا با مانومترهای خشک یکسان است. کمپانی آلمانی ویکا در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات اندازه گیری سیالات و گاز ها فعالیت گسترده ای داشته است. رایج ترین اصل برای اندازه گیری فشار مایع، لوله بوردون است. همچنین در صورت اسیدی بودن سیال بهتر است از گیج های فشار روغنی با متریال مقاوم تری مانند استنلس استیل، هستلوی یا مونل به کار رود. هر کدام از این ابزارها روش نصب متفاوتی دارند که شما با توجه به سیستم خود باید یکی از آنها را انتخاب گیج روغنی کنید.

علاوه بر این موارد دقت فشارسنج و جنس آن نیز در بسیاری از کاربردها مهم است. اگر شما نیز قصد دارید بیش از قبل درباره گیج فشارهای روغنی اطلاعات کسب نمایید، طی ادامه این مطلب با ما همراه باشید. با این وجود، در هنگام انتخاب گیج فشار روغنی، برخی ملاحظات اضافی وجود دارد. لوله ورودی توسط بلوک سوکت (B) نگه داشته می شود، که همچنین دستگاه را به خط فرآیند نگه می دارد. مایع در کل گیج فشار پر می شود، یک طرف جلوی گیج است و طرف دیگه گیج فشار لوله بوردون است. این آسیب منجر به عدم تناسب در اندازه گیری ها می شود، خواندن شاخص ها را به چالش می کشد و منجر به خرابی مانومتر می شود و گیج فشار روغنی را ایده آل می کند. از آنجا که فشار باید بر ویسکوزیته گیج فشار روغنی از مایع غلبه کند، سرعت آن کندتر است، اما این اصل اطمینان می دهد که فشار با ثبات تر و با نوسان کمتری نمایش داده می شود. نشانگر در یک مسیر دایره ای ، معمولاً از چپ به راست، در مقیاس کالیبره شده حرکت می کند.

طراحی سایت فروشگاهی 03136631641 پونه مدیا
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *