خرید ترازوی خانگی شیائومی

ترازوی خانگی شیائومی یونیک کد 6506 – Alalshop

ترازوی خانگی شیائومی علاوه بر این ، ترازو طرح شیشه ای دارد که زیبایی خاصی دارد و در د ترازوی خانگی شیائومی و مدل دایره ای و مربعی شکل موجود است. ترازو شیشه ای زومیت ZOOMIT مدل ZM-2045 دارای طراحی بسیار ساده و شیک می باشد و فضای کمی را آشغال می کند.صفحه ی ترازو شیشه ای زومیت ترازوی خانگی شیائومی ZOOMIT مدل ZM-2045 از جنس شیشه باریک و بسیار مقاوم است و ظاهر شیکی به ترازو داده است.ابعاد این ترازو به گونه ای طراحی شده که هر جای خانه قابل استفاده است و نیاز کاربران را رفع می کند.ترازو شیشه ای زومیت ZOOMIT مدل ZM-2045 دارای خاموش روشن خودکار می باشد و برای روشن شدن تنها کافیست ترازوی خانگی شیائومی روی آن بایستید و برای خاموش شدن اتوماتیک آن وقتی از ترازو پایین بیایید بعد از مدت کوتاه به طور خودکار خاموش می شود.در بالای صفحه شیشه ای ترازو یک صفحه نمایش LCD قرار دارد که وزن را به نمایش می گذارد.این ترازو قابل تحمل 250 کیلوگرم را دارد و کمترین وزنی که میتواند نشان دهد 6 کیلوگرم است و وزن را با دقت 100 گرم اندازه گیری می کند.ترازو شیشه ای زومیت ZOOMIT مدل ZM-2045 مجهز به 4 حسگر است که وزن را با دقت اندازه گیری می کند.پایه های این ترازو ضد لغزش هستند که محکم روی زمین می  ترازوی خانگی شیائومی چسبند و از نوع باطری سکه ای بهره می برد.ترازو شیشه ای زومیت ZOOMIT مدل ZM-2045 دارای قابلیت های اندازه گیری کالری و BMI و قابلیت انجام تحلیل BMI برای اندازه گیری چربی،آب بدن،عضله و استخوان است.این ترازو دارای قابلیت سویچ واحدهای اندازه گیری Kg/Ib/st است.ترازو زومیت یکی از بهترین و پیشرفته ترین ترازو ها است.

لوله فولادی برق فناوران
خواندن

 

ترازوی خانگی شیائومی

در این مطلب ۱۵ ترازوی دیجیتال پرفروش را معرفی کردهایم. شیشه ترازوی خانگی شیائومی آنتی شوک این وسیله باعث میشود که در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی داشته باشد. همچنین این وسیله با کیفیت بالا تولید شده است دارای شیشه مقاوم وایمن است و وزن را تا 150 کیلوگرم تحمل میکند. به وسیله ترازو دیجیتال شیشه ای Personal Scal ترازوی خانگی شیائومی  که وزن را با دقت 100 گرم نشان میدهد میتوان با دقت بالایی از وزن با خبر بود و از تغییرات جزئی آن هم مطلع شد. قیمت ارزان از دیگر ویژگی های مثبت این وسیله میباشد. ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی وسیله ای است که برای اندازه گیری جرم در مقیاس های کوچک ، مانند محدوده هایی زیر میلی گرم طراحی شده است.

ترازو زیر پایی دستگاه شیشه ای است که دارای لودسل کوچک چهار گوش زیر کفه ی توزین بوده و کفه ی شیشه ای ترازو خانگی بر روی لودسل گونه ای طراحی شده است که در زمان وزن کشی ترازو  ترازوی خانگی شیائومی دیجیتال لغزش نداشته و فشار بر روی یک قسمت از لودسل ترازو وارد نگردد .ترازوی خانگی کمری مدل 9015 به صورت شیشه ای جهت توزین نفر قابل استفاده است که با قرار گرفتن نفر بر روی کفه ی توزین ، نمایشگر وزن را به صورت اتوماتیک نمایش می دهد ، جنس نمایشگر ترازو lcd می باشد که موجب عمر بیشتر باتری ترازو می گردد .

دستگاه را در دمای اتاق نگه دارید تا به ترازوی خانگی شیائومیباتری آسیبی نرسد و کارایی آن افزایش یابد. افرادی که از رژیم های لاغری استفاده میکنند و به وزن خود اهمیت میدهند لازم است در هر روز چند بار وزن خود را چک کنند و با دقت بالا از وزن خود با خبر باشند. جهت خرید روی خرید پستی کلیک و سفارش را تکمیل کنید. سفارش شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید. این ترازو در دو طرح دایره ای و مربعی موجود است که هنگام تکمیل سفارس در قسمت پیغام شما رنگ مورد نظر را انتخاب کنید

اولین وعده ارزی رئیس کل جدید بانک مرکزی - برترین ها
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *