خداوند متعال خون هایی را که به ناحق در عربستان ریخته شده باقی نخواهد گذاشت

[ad_1]

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در بیانیه ای در واکنش به اعدام های اخیر در عربستان گفت: ما معتقدیم خداوند متعال اجازه این خون های به ناحق ریخته شده مانند خون شهدای افغانستان، پاکستان، یمن، عراق، سوریه را نخواهد داد. و دیگران. پاسخ ها.

به گزارش ایسنا، متن پیام حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به این شرح است:

به نام خدا

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

خبر اعدام دوازده جوان مسلمان در حجاز که توسط آل سعود وحشیانه و بی رحمانه انجام شد، قلب همه مسلمانان آزاده را جریحه دار کرده است. پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) مبعوث شد تا کرامت انسان را اعاده کند و رحمت الهی را اثبات کند، اما می بینیم که رفتارهای وحشیانه دوران جاهلیت در این عصر زنده شد. نام اسلام. مردم بی گناه به بهانه های واهی چهره پاک و دوست داشتنی اسلام را خدشه دار کرده اند.

در شرایطی که مستکبران و به اصطلاح جامعه جهانی و شاکیان حقوق بشر را زیر پا گذاشته و در دفاع از حقوق حیوانات فریاد می زند، در برابر چنین جنایت وحشیانه ای سکوت کرده اند، در حالی که تمامی آزادگان در سراسر جهان این کشتار فاجعه بار را محکوم کرده اند. دلارهای کثیف سعود ساکت شد.

ما معتقدیم که خداوند متعال این خون های به ناحق ریخته شده مانند خون شهدای افغانستان، پاکستان، یمن، عراق، سوریه و سایر کشورهای اسلامی را بی پاسخ نخواهد گذاشت و روزی انتقام خون آنها را در دستان پدر و مادرش خواهد گرفت.

چیلر جذبی و چیلر تراکمی چیست و معرفی انواع آن ها وب سایت اسپیتی
خواندن

خداوند ارواح مطهر این شهدا را با ارواح ملکوتی پیامبر و اهل بیت علیهم السلام محشور و به خانواده ها و عموم بازماندگان بویژه مردم عزیز منطقه قطیف عنایت فرماید. پاداش و صبر

قم – ناصر مکارم شیرازی
24 فوریه 1400

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *