خانه های جوان در کشور در حال توسعه هستند

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی وزیر ورزش و جوانان گفت: خانه های جوان در کشور توسعه می یابد.

وزیر ورزش و جوانان که در سفر دولت سیزدهم به خراسان رضوی به عنوان نماینده هیئت دولت به خواف سفر کرده بود، در جلسه روز پنجشنبه 13 فروردین ماه سال جاری اظهار داشت: بالغ بر 30 درصد از این اماکن جوان سازی می شود.

سیدحمید سجادی گفت: خوشبختانه مجلس در حال بررسی اختصاص 27 درصد مالیات بر ارزش افزوده به وزارت ورزش و جوانان بوده که پیش بینی می شود حدود 3 هزار میلیارد تومان باشد که 20 درصد آن برای امور جوانان است.

وی اعلام کرد: ساختار تشکیلاتی حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان تقویت می شود تا حوزه جوانان این وزارتخانه فدای ورزش نشود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: کانون ها و خانه های جوانان به گونه ای توسعه می یابد که زمینه پویایی و حرکت جوانان در میادین فراهم شود.

سجادی افزود: در جوانی شیرینی پزی بودم و در عین حال به ورزش مشغول بودم تا اینکه به رده های قهرمانی رسیدم. اما به دلیل اشتغال و سختی های زندگی، ورزش قهرمانی را کنار گذاشته ام و اکنون که در آن موقعیت قرار دارم، بقای قهرمانان ورزشی را می دانم و تمام تلاشم بر این است که به حق ورزشکاران قهرمانی را در ورزش حرفه ای پیش ببرم. منابع نباید نسبت به بقا و شکوفایی آنها بی تفاوت باشند.

در این جلسه جمعی از فعالان اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی شهرستان به بیان مطالبات خود از جمله نماینده ویژه هیئت دولت در خواف از جمله توسعه راه، آب، کشاورزی، دامداری، مسکن، آموزش، بهداشت و درمان پرداختند. ارتباطات، راه آهن، اشتغال جوانان، اماکن و تجهیزات ورزشی.

بین ایران و طالبان توافقاتی مهمی صورت گرفت - خبرگزاری تابناک
خواندن

شهرستان خواف با حدود 180 هزار نفر جمعیت در 6 شهر و 84 روستا در 270 کیلومتری مشهد مرکز خراسان رضوی قرار دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *