Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/pack5/domains/travel-piano.ir/public_html/wp-content/plugins/ol_scrapes/classes/class-ol-scrapes.php on line 3649 جهاد اسلامی فلسطین: شکست دشمن نزدیک است - تراول پیانو

جهاد اسلامی فلسطین: شکست دشمن نزدیک است

[ad_1]

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: عملیات قهرمانانه شب گذشته در شهر آریل شکست ساختارهای امنیتی رژیم صهیونیستی را ثابت کرد و شکست دشمن را اجتناب ناپذیر دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از العهده، طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی عملیات قهرمانانه نیروهای مقاومت فلسطین در «آریل» را که طی آن یک نظامی صهیونیست کشته و یک نظامی دیگر زخمی شد، تبریک گفت.

وی افزود: این اقدام قهرمانانه تاکید بر تداوم اقدام ایثارگرانه مقاومت در برابر اشغالگران است و مقاومت در برابر جنایات رژیم اشغالگر علیه ملت و مقدسات فلسطین را فراموش نخواهد کرد.

طارق عزالدین همچنین تصریح کرد: عملیات قهرمانانه شب گذشته در شهر آریل شکست ساختارهای امنیتی رژیم صهیونیستی را ثابت کرد و شکست دشمن را اجتناب ناپذیر دانست.

وی ضمن خیرمقدم به نیروهای مقاومت فلسطین گفت: مردم فلسطین تا احقاق کامل حقوقشان و بیرون راندن اشغالگران از سرزمین ها و زیارتگاه هایشان به مبارزه و مقاومت خود ادامه خواهند داد.

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که دو فرد مسلح ناشناس یک نظامی رژیم را در شهر آریل کرانه باختری تیراندازی کردند.

منابع گزارش دادند که عملیات شب گذشته در شهر آریل توسط دو جوان مبارز فلسطینی انجام شد، نیروهای امنیتی در این شهر کشته شدند و عوامل عملیاتی به سلامت از صحنه متواری شدند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

نشت گاز در یک تئاتر نزدیک بود فاجعه به بار بیاورد
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *