جدیت مسئولان فارس در اجرای سند مهندسی فرهنگی

[ad_1]

ایسنا/فارس نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: همه دستگاه‌ها تلاش کنند تا برش استانی سند مهندسی فرهنگی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حد نوشته نماند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام عصر شنبه ۲۵ دی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس گفت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که در جریان جنگ فرهنگی هستیم و جنگ فرهنگی درون مجموعه کشور است برخلاف جنگ سخت که در مرز رخ می‌دهد.

او با بیان اینکه اگر در جنگ سخت نیروهای نظامی صف اول هستند در جنگ نرم نیروهای فرهنگی صف اول هستند، گفت: در این جنگ بینات انقلاب اسلامی را زیر سوال می‌برند که به عنوان نمونه در متون آموزشی نیز می‌خواستند هر چه رنگ و بوی مقاومت داشته باشد حذف کنند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه در جنگ همه جانبه خود را همسنگر شما می‌دانیم، افزود: در اجرای سند تحول آموزش و پرورش که کار زمین مانده در عرصه تربیت است، تلاش کنید، چون اکنون در فضای جنگی قرار داریم؛ آنچه مطلوب ما است حاصل نشده و باید بایستیم تا نتیجه به دست آید.

او با بیان اینکه در جنگ تعدد صدا خوب نیست، گفت: باید وحدت داشت و همه اعلام آمادگی را برای حضور در این جنگ داشته باشیم تا برش استانی سند مهندسی فرهنگی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حد نوشته نماند.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه برای اجرای این سندها باید همت کرد، عنوان کرد: علاقه‌مندی و پیگیری اکنون وجود دارد باید همه با هم در اجرا تلاش کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]
مهمترین خبرهای اقتصادی

کنترل کالری بدن با الگوی «کف دست» + عکس
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *