توضیحات کامل انواع کمپرسور کولر گازی، موتور سنگین و سبک، اسکرول پیستونی روتاری؟

توضیحات کامل انواع کمپرسور کولر گازی، موتور سنگین و سبک، اسکرول پیستونی روتاری؟
کمپرسور اسکرال

در زمان نصب کمپرسور اسکرال دانفوس باید به این نکته توجه کرد که عملکرد مناسب کمپرسور اسکرال دانفوس یا Danfoss Scroll Compressor در شرایطی امکان پذیر است که در فاصله مناسب بین اواپراتور در ورودی کمپرسور و کندانسور در خروجی کمپرسور قرار گیرد. با توجه به کیفیت بسیار بالای کولر گازی های برند پاناسونیک، حدودا از 10 سال قبل خریداران زیادی وجود دارد که کم کم کمپرسور های آنها فرسوده و در نهایت خراب می شوند که می توانید با کمک فروشگاه سرما سیستم اقدام به تهیه و خرید و فروش کمپرسور اسکرال پاناسونیک کنید. سپس می توانید پارامترهای ثانویه مانند سطح نویز و غیره را بسته به اینکه می خواهید کمپرسور را در چه مکانی استفاده کنید، در نظر بگیرید. با مطالعه و بررسی تمامی این مشخصات فنی کمپرسورها، می توانید به راحتی اقدام به انتخاب کمپرسور اسکرال بیتزر مناسب نمایید. در واقع باید بگوییم کمپرسورهای اسکرال اوربیت فیت بیتزر به خوبی با گازهایR410A ،R32 ،R452B و R454B سازگار بوده و به همین دلیل می توان به راحتی از آنها در سیستم های روغن کمپرسور اسکرال کوپلند تبریدی استفاده کرد. از آنجایی که این نمونه از کمپرسورها با گازهای R410A، R32، R452B و R454B سازگار هستند، انتخاب مناسبی برای سیستم های تبریدی به شمار می روند. Th is post has  been cre at ed ​by GSA Con tent Ge nerator DEMO.

اوربیت فیت بیتزر اشاره کنیم.

می توان با پلاک خوانی در مورد کمپرسور مورد نظر اطلاعات لازم را به دست آورد و اقدام به انتخاب کمپرسور مناسب با سیستم تهویه مطبوع یا سیستم های تبریدی نمود. کمپرسور اسکرال بیتزر مدل اوربیت دارای کارایی بسیار بالایی هستند و به همین دلیل می توان با اطمینان اقدام به استفاده از آنها در سیستم های تبریدی و تهویه مطبوع نمود. کمپرسور اسکرال به دلیل تخلیه دائمی و یکنواخت هنگام روشن بودن دارای لرزش کمتری نسبت به کمپرسورهای روتاری و پیستونی است. به همین دلیل در کمپرسور اسکرال جریان گاز مبرد منقطع نبوده و همواره ورود و خروج گاز به داخل کمپرسور، یکنواخت و پیوسته است. ماکزیمم جریان عملیاتی در کمپرسور اسکرال کوپلند ZR61KCE دقیقا ۱۱ آمپر و مقدار جریان برای Locked rotor این کمپرسور ۶۵٫۵ آمپر می باشد. در غیر این صورت ممکن است کمپرسوری را برای سیستم تهویه مطبوع یا سیستم تبرید خود تهیه نمایید که به هیچ عنوان با سیستم سازگار نباشد. از این رو حتما به مشخصات فنی این سیستم ها پیش از خرید دقت لازم را نمایید. جهت مطالعه دیگر مشخصات فنی این کمپرسور به جدول زیر مراجعه نمایید. از دیگر نمونه های کمپرسور اسکرال بیتزر باید به کمپرسور اسکرال اوربیت فیت بیتزر اشاره کنیم. Po st h as be en created with GSA C​ontent Generator D᠎emover​sion.

پیش بینی آینده کوتاه مدت و بلندمدت بورس - برترین ها
خواندن

مورد استفاده در بازار ایران سری zr می باشد .

در انتها باید به نمونه دیگری از کمپرسور اسکرال بیتزر اشاره کنیم. پیشنهاد می کنیم مقاله کمپرسور اسکرو چگونه کار می کند؟ اکثریت کمپرسورهای اسکرال که در سرویسهای سردخانه و HVAC استفاده می شوند، جهت گردش عمودی دارند، در حالی که مجموعه های اسکرال معمولاً در قسمت بالایی شفت موتور نصب می شوند. رایج ترین کمپرسور اسکرال مورد استفاده در بازار ایران سری zr می باشد . علاوه بر آن باید بگوییم موتورهای مورد استفاده در کمپرسور اسکرال بیتزر اوربیت پلاس، نسبت به موتورهای معمولی قادر هستند بیش از 10 درصد در مصرف برق صرفه جویی نمایند. در این نوع که به آن کمپرسور حلزونی نیز گفته میشود، یک Scroll compressor ثابت حرکت نمیکند و یک اسکرال متحرک با استفاده از پیوند نوسان میچرخد. دانفوس نمایندگی رسمی در ایران ندارد، با این حال دامون محصولات مختلف این شرکت از جمله مدلهای کمپرسور اسکرال دانفوس را برای خریداران داخلی تامین میکند. یک دیگر از محصولات کمپانی دانفوس، کمپرسور اسکرال Danfoss می باشد که سازگار با گاز مبرد R22 می باشد و به طور کلی به دو سری S و H تقسیم می شود که برای کاربری های مختلف تهویه مطبوع و مصارف صنعتی مناسب می باشد. کمپرسور دانفوس نیز مانند تمامی محصولات دانفوس از طراحی های فوق العاده این شرکت بهره مند است. ​Th​is c​ontent w​as g​enerat᠎ed by G​SA Co​nten t Ge​nerator  DEMO!

این سیستم عمل گرمایشی خود را به دو روش انجام میدهد یکی بدین صورت که از انرژی الکتریکی استفاده کند که این روش هزینه بالایی دارد و زیاد توصیه نمیشود اما روش دوم این است که برخلاف روش اول از سیکل تراکمی استفاده نمیکنند. کمپانی دانفوس جهت افزایش راندامان، کاهش سطح صدا و بهینه کردن مصرف انرژی کمپرسور اسکرال دانفوس را طراحی و به بازار ارائه نموده و با این مدل کمپرسور عملا دستگاه های برودتی و سیستم های تبرید پیشرفته شده و سطح کیفیت بالاتری پیدا کرده اند. در کمپرسور اسکرال دانفوس سری SM نیز مانند سری H برای کاهش سطح صدا از پوشش آکوستیک استفاده شده است. بنابراین سطح روغن باید در زمان پایداری مورد بررسی قرار بگیرد . کمپرسوردانفوس به عنوان کمپرسور سردخانه، کمپرسور صنعتی، کمپرسور چیلر و در کاربرد های دیگر مورد مصرف قرار می گیرد. کمپرسورهای اسکرال کوپلند قابلیت تطبیق کامل با ظرفیت و توان مصرفی در بارهای متفاوت را دارد و نسبت به دیگر انواع کمپرسورها بازدهی انرژی بهتری دارد. بطور کلی طراحی کمپرسورهای برند کوپلند برای سطوح پایین صدا، ماندگاری بالا و قابلیت اعتمادپذیری فوقالعاده و جهت بازدهیهای بالا صورت گرفته است. کمپرسورهای کوپلند جهت ظرفیت های مختلف و همچنین قدرت های متفاوت با قابلیت انعطاف پذیری بالا طراحی و ساخته شده اند کمپرسورهای کوپلند امکان استفاده از مبرد های متفاوت اعم از مبرد r۲۲ وr۴۱۰ و همچنین مبردهای اوزون دوست دیگر کاملاً سازگاری دارد.

آغاز پیش فروش 5 محصول ایران خودرو - شبکه خبر
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *