«تفسیر کتاب مقدس» – ایسنا در حال بررسی است

[ad_1]

جلسه نقد و بررسی با محوریت نقد و بررسی کتاب «تفسیر کتاب مقدس» نوشته جان اچ هیز و کارل آر هالدی با ترجمه اعظم پویا و سعید شفیعی انجام شده است.

به گزارش ایسنا، این نشست نقد و بررسی با حضور حسین خندق آبادی، سیدمحمدعلی طباطبایی و اعظم پوی ساعت 11 روز سه شنبه (15 اسفندماه) به صورت مجازی به همت موسسه شهر کتاب برگزار می شود.

همچنین علاقه مندان می توانند نقد و بررسی کتاب «تفسیر کتاب مقدس» را در اینستاگرام فرهنگسرای شهرکتاب کتابفرهنگ، کانال تلگرام bookcitycc و سایت مرکز در سایت آپارات دنبال کنند.

کتابی که این نشست به نقد و بررسی آن اختصاص دارد توسط نشر نی منتشر شده است.

آنها در این نشست نوشتند: «این کتاب برای آشنایی دانشجویان الهیات مسیحی در زمینه تفسیر و روش های تفسیری کتاب مقدس در نظر گرفته شده است، اگرچه هر علاقه مند به تفسیر می تواند در این زمینه علمی فعالیت کند. فعالیت تفسیری چیست؟ فعالیت تفسیر متن دینی چیست؟ برای فهم و تفسیر متون دینی به چه ابزارهایی نیاز است؟ و برای به دست آوردن مفهوم متن از چه روش هایی باید استفاده کرد؟

از ویژگی های مهم کتاب، علاوه بر ابزارهای قدیمی، پرداختن به شیوه های نوین تفسیر متون دینی است که با واژه «نقد» بیان شده است. در فصل اول کتاب، نویسندگان مقدمه‌ای جامع و راهگشا برای فصل‌های بعدی کتاب ارائه می‌کنند که موضوعاتی مانند نقد متن، نقد تاریخی، نقد دستوری، نقد ادبی، نقد منبع، نقد چهره، نقد سنت و … را در بر می‌گیرد. بازنویسی نقد نقد ساختارگرایانه و نقد رسمی یا قانونی وجود دارد.

دستگاه برش لیزر استیل MOBINtech لیزر (5)
خواندن

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *