تفاوت کمپرسور یخچال با کمپرسور سردخانه صرفاً در ابعاد نیست خبرگزاری مهر

تفاوت کمپرسور یخچال با کمپرسور سردخانه صرفاً در ابعاد نیست – خبرگزاری مهر
فیلتر ساکشن کشتل, درایر, فیلتر ساکشن

فیلتر درایر جاذب رطوبت بوده و از آسیب رساندن به سیستم جلوگیری میکند. خشک کن های انجمادی با مساحت سینی کمتر از صدمتر مربع درحال حاضر در سترس هستند. اما در کمپرسورهای سیلندر پیستونی کمتر استفاده می شود چون اگر مبرد (گاز فریون) مایع واردشود در پوسته کمپرسور فرصت تبخیر پیدا میکند . نکته: در فشار ثابت عدد نقطه شبنم (Dew Point) همیشه 20 تا 30 درجه سانتی گراد از عدد فشار آن (Pressure Dew Point) کمتر است. دمای نقطه شبنم چنین درایر می تواند تا منفی 70 درجه سانتیگراد کاهش یابد. تفاوت اصلی با تبرید درایر نقطه شبنم است که محدوده نقطه شبنم جذب درایر از -70 تا 3 درجه سانتیگراد است. این فیلتر درخت مایع قرار می گیرد و وظیفه اصلی حفاظت از اکسپنشن (شیر ترموستاتیک) است. فیلتر آنتی باکتریال ساکشن از تولیدات دیگر شرکت مخازن طبی آبادیس میباشد. مایع شکن که به نام های دیگر همچون هیت ایکس چنجر و آکومولاتور و با نام دانشگاهی (انباره مایع خط مکش) شناخته می شود در سردخانه در نزدیکی کمپرسور یا واحد تقطیر نصب می شود و باعث جلوگیری از ورود مایع به کمپرسور می گردد چرا که ورود مایع به کمپرسور باعث شکستن سوپاپها و ترکیدگی پیستون و غیره فیلتر ساکشن کستل سلام سرما میشود.

فیلتر ساکشن کشتل

سردخانه های بزرگ اکومولاتور دارای چهار لوله می باشد که دو لوله آن ورودی مایع از طرف کندانسور و خروجی به سمت شیر انبساط می باشد تا مایع ساب کول شود و همچنین گرمای کندانسور باعث تبخیر سریع در مایع درون اکومولاتور (مایع شکن، هیت ایکس چنجر) می شود و دو لوله دیگر آن ورودی و خروجی لوله مکش می باشند. هنگامی که استوانه میچرخد مواد جامد توسط پرههای بالابرنده به سمت بالا برده شده و به داخل هوای داغ عبوری پاشیده میشوند بنابراین سطح مواد جامد بطور کامل در معرض هوای داغ قرار میگیرد و عمل خشک شدن بطور موثری صورت میپذیرد. بهترین نقطه در سیکل تبرید (سردخانه) و چیلر تراکمی برای قرار دادن اویل سپراتور در نزدیکی کمپرسور و در محلی که در معرض دمای دهش کمپرسور قرار بگیرد تا گرمای دهش به افزایش بهرهوری اویل سپراتور کمک کند . در فروشگاه مسترکول اویل سپراتور از سایز ۱/۲تا سایز ۱/۸-۲ موجود است . در یک کلام وظیفه اویل سپراتور جدا کردن روغن از ترکیب روغن و گاز فریون (مبرد) در خروجی کمپرسور است .

چراغ سبز مجلس و ترمزگیری دولت برای واردات خودرو/ممنوعیت واردات بعد از 3 سال لغو می شود؟ - خبرگزاری فارس
خواندن

انجام این کار از طریق انجماد سخت است و در برخی موارد حتی ممکن نیست. با این کار میکروارگانیزم های خطرناک که در داخل مایعات ممکن است وجود داشته باشند به محیط راه پیدا نمیکند. پوست کرها دارای مدل های تک کر، دو کر، سه کر و چهار کر می باشند که از سایز ۵/۸ شروع می شود و تا سایز ۱/۸-۲ ادامه پیدا میکند . در فروشگاه استور می توانید فیلتر ساکشن های باکیفیت از برندهای کول سامر، کستل ایتالیا و GVN در سایزهای ۳/۸-۱ ،۵/۸-۱ ،۱/۸-۲ ,۵/۸-۲ ، ۱/۸-۳ تهیه بفرمایید. کر درایر برند کستل نیز از کر درایرهای موجود در بازار ایران است که نسبت به برند دانفوس، کمی قیمت آن بالاتر است. محصولات نهایی در فرآیندهای صنعتی را میتوان با استفاده از خشک کن ها به اندازه، شکل و رطوبت دلخواه رساند. بادرو کمپرسور تامین کننده انواع محصولات صنعتی در ایران است. صنعتی : رنگ دانه های رنگی ، مواد سرامیکی ، پشتیبان های کاتالیزوری ، ریز جلبک . برای اینکه از قهوه ای شدن و تغییر رنگ میوه جلوگیری گردد قبل از اینکه درون خشک کن انجمادی قرار گیرد، سیب و گلابی را می بایست در یک حلال با یک دهم درصد سولفات سدیم فرو کرد و پس از آن پوست آن را برید و هسته ی آن را خارج کرد و بعد از انجام این مراحل آن را به اسلایس های کوچک تقسیم نمود.

جهت جلوگیری از انتقال عفونت این فیلترها باید بعد از ترخیص بیمار تعویض گردند و همچنین در مورد ساکشن های خانگی در صورت تغییر رنگ باید سریعا نسبت به تعویض فیلتر اقدام شود. فیلتر درایر ها از نظر اندازه در سایزهای ۳/۸ ،۱/۲ ،۵/۸ ، ۷/۸ و کلیه سایزهای پرکاربرد تولید شده و در فروشگاه مسترکول موجود است . برند های تولید کننده فیلتر درایر همان برند های نام آشنای قدیمی هستند. فیلترهای تولید شده توسط این مجموعه با توجه به نوع سفارش و ویژگی های سیستم تبریدی طراحی گردیده اند. یکی از معایب جذب درایر نسبت به خنک کننده درایر قیمت بالاتر و همچنین هزینه نگهداری بالاتر است. در سیستم های تبرید (انواع سردخانه ها) و چیلر تراکمی و در کل در تمامی سیکل های برودتی با توجه جام فرایند مکش و تخلیه که در کمپرسور انجام میشود لرزش ایجاد شده که این لرزش ها و ارتعاشات میتوانند آسیبهای بسیار سنگینی را به سیستم وارد کرده و سیستم را دچار نشتی کند از این رو جهت کاهش این لرزش ها از لرزه گیر ها استفاده می شود. از عوامل مهم در کارکرد درایر تبریدی و رطوبت گیر ، مطابقت ظرفیت و طراحی دستگاه برای محیط کاربری می باشد.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به همه بازنشستگان تامین اجتماعی - خبرگزاری صدا و سیما
خواندن

This ​po st has be᠎en generat ed by GSA C on tent G​en᠎er at or D​emover sion!

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *