ترازو شیشه ای چیست؟ (2)

ترازو شیشه ای چیست؟
ترازو شیشه ای

یکی از این ویژگی ها، حفظ وزن حتی پس از برداشته شدن جسم است. در نهایت اینکه این المان ها، دارای صفر اتوماتیک و قابلیت خاموش شدن خودکار هستند. استفاده از ترازوي ديجيتالي بسیار ساده است، تنها با زدن ضربه کوچک پا بر روی صفحه، ترازو روشن شده و علامت ۰٫۰ را نشان میدهد که در این موقع ترازو آماده اندازه گیری می باشد. این ترازو از صفحه شیشه ای تشکیل شده و با سنسور های حسگر تشخیص وزن خود می تواند تا سقف ورزن ۱۵۰ کیلوگرم را تشخیص دهد. به علاوه ترازوی دیجیتالی personal scale به سیستم توزین وزن اضافی مجهز بوده و تا وزن حداکثر 160 کیلوگرم را بدون خطا و بطور دقیق اندازه گیری می کند. شیک و مدرن توزین تا 150 کیلوگرم دقت اندازه گیری 100 گرم بهترین هدیه برای مناسبتهای گوناگون برخی از امکانات و قابلیت های ترازوی دیجیتال شیشه ای : سنسوربسیار دقیق فشار صفحه نمایش LCD صفر اتوماتیک و خاموش شدن خودکار توزین دقیق وزن تا 150 کیلوگرم اندازه گیری پوند و کیلوگرم ( دارای دو واحد اندازه گیری پوند و کیلوگرم ) شیشه مقاوم و ایمن کارکرد و کیفیت عالی قابلیت چاپ به عنوان هدایای تبلیغاتی امکان ارسال کالا به تمام نقاط کشور قیمت : مراجعه به وبسایت جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید پیامکی کد 5258554 را به سامانه 10004410 پیامک کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

ترازو شیشه ای

 This has ​been g᠎en᠎er ated with GSA​ C onte nt Gen​erator D᠎em​ov᠎ersi on!

بیشینه وزن قابلتحمل ۱۸۰ کیلوگرم و دقت ۱۰۰ گرم نشان دهندهی گسترهی وسیع اندازه گیری و دقت بالاست. این میزان برای بیشتر اندازه گیری ها در یک آشپزخانه ی معمولی کافیست. حداکثر وزن قابلتحمل این دستگاه 180 کیلوگرم است و وزن را با دقت 100 گرم اندازهگیری میکند. ترازو دیجیتال پرسونال اسکیل 180 KG یکی از این ترازوهای دیجیتال خانگی می باشد که با وزن 1.9 کیلوگرم توانایی تحمل 180 کیلوگرم وزن را دارد. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت دیجی استایل از رنگها و مدلهای مختلف ترازو مطابق با سلیقه خود و لوازم موجود در خانه دیدن کرده و با مقایسه آنها با یکدیگر بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر سادگی شیشه را دوست ندارید، میتوانید نوع طرحدار آن را با توجه به سلیقه خود خریداری نمایید. میتوانید به فروشگاه اینترنتی هانیلو مراجعه کنید. این محصول را از فروشگاه اینترنتی اکس استور بصورت آنلاین سفارش دهید. این ترازوی وزن کشی دارای یک صفحه نمایش است که مینیموم وزنی که نشان می دهد یک کیلوگرم و ماکسیمم وزنی که نشان می دهد 180 کیلوگرم است که به طور خودکار نیز خاموش میشود . مقیاس آشپزخانه الکترونیکی MS-KE5، که حداکثر وزن را تا 5 کیلوگرم با دقت 1 گرم اندازه گیری می کند. Po᠎st has been creat᠎ed  by G SA Content Gene ra tor  DEMO.

کنترل کارت واکسن در متروی شیراز
خواندن

دقت اندازه گیری این ترازوی شیشه ای دیجیتال 0.1 کیلوگرم است و قابلیت نشان دادن وزن با واحد های پوند و کیلوگرم را داراست . این ترازوی وزن کشی دارای یک صفحه نمایش است که مینیموم وزنی که نشان میدهد یک کلیوگرم و ماکسیموم وزنی که نشان میدهد 180 کیلوگرم است که به طور خودکار نیز خاموش میشود . این امر فوق العاده قیمت ترازوی شیشه ای دیجیتال مفید است،. استفاده از ترازوي ديجيتالي personal scale بسیار ساده است، تنها با زدن ضربه کوچک پا بر روی صفحه، ترازو روشن شده و علامت 0.0 را نشان میدهد که در این موقع ترازو آماده اندازه گیری می باشد. ترازو دیجیتال جیبی محصولی با کیفیت و بسیار کارآمد برای آن دسته از افرادی است که بخاطر کسب و کار خود نیاز به دانستن وزن دقیق دارند. ترازوي ديجيتالي شیشه ای با طراحی بسیار باریک و سبک به راحتی قابل حمل بوده و جهت ثبات بیشتر دارای پایه های پلاستیکی می باشد که مانع از سر خوردن ترازو بر سطوح سنگی و سرامیکی و غیره می شود.ترازوي ديجيتالي شیشه ای با صفحه مستطیلی نسبتا بزرگ دیجیتالی که دارد امکان مشاهده وزن را به راحتی برای شما امکان پذیر می کند. توجه داشته باشید هنگام استفاده کردن از ترازو دیجیتال سطح زیر آن کاملا صاف باشد به طور مثال آن را روی سرامیک یا موزائیک قرار دهید تا وزن را دقیق نشان دهد و از قرار گرفتن بر روی فرش ، موکت و …

ترازوهای شیشه ای دیجیتال، دارای یک سکوی شیشه ای هستند تا بتوانید جسم یا شی موردنظر را روی آن قرار دهید و فضای مناسب و راحتی را روی این سطح شیشه ای ارائه می دهند. سپس با قرار دادن جسم موردنظر روی سطح شیشه ای ترازو، وزن به طور مساوی در سرتاسر ترازو توزیع می شود و نتایج بر روی صفحه LCD قرار گرفته روی سکوی شیشه ای به طور دقیق نشان داده می شوند. 31.5 است که کیفیت این ترازو بسیار عالی و از جنس شیشه غیر قابل شکستن میباشد . ترازو الکترونیکی مدل iscale S صفحهای شیشهای با طراحی بسیار زیبا دارد. از این رو داشتن یک ترازو برای این که بتوان همیشه در جریان وزن خود باشیم بسیار ضروری است. ترازو دیجیتال وزن کشی personal scale یک ترازوی بسیار دقیق دارای سیستم عملکرد دیجیتالی می باشد و توسط یک باطری CR2032 تغذیه می شود. ترازو دیجیتال پرسنال شیشه ای مجهز به یک شیشه ۸ میلی متری آنتی شوک بوده و در مقابل ضربه و فشار بسیار مقاوم است.

پیش بینی قیمت دلار برای فردا 27شهریور / معامله گران در انتظار شوک جدید - اقتصاد آنلاین
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *