ایجاد امید کاذب منجر به آسیب جدی می شود

[ad_1]

ایسنا/ فارس استاندار فارس گفت: ایجاد امید در بین اقشار مختلف جامعه مهم است اما نباید امیدی واهی و دور از واقعیت باشد که اگر اینگونه باشد آسیب های بسیار جدی تری متوجه ما مسئولان خواهد شد. ”

محمدهادی ایمانیه روز چهارشنبه 18 اسفندماه در حاشیه بازدید از بخش مرکزی شیراز (داریون) با تاکید بر اینکه ایجاد شهرک صنعتی در داریون در کنترل مهاجرت و بازگشت بومیان این منطقه بسیار حائز اهمیت است. کشاورزی به صنعت می تواند به مهاجرت برگشتی از شیراز به داریون منجر شود.

وی درباره اهمیت جذب سرمایه گذار در منطقه گفت: باید شرایط مساعدتری ایجاد کنیم تا با ایجاد زیرساخت ها بتوانیم ظرفیت سرمایه گذاری را در منطقه جذب و افزایش دهیم و در این راستا باید جاذبه های لازم را برای سرمایه مستقیم فراهم کنیم. . حرکت به منطقه.”

فرماندار فارس با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم امید آفرینی در جامعه گفت: امید آفرینی در بین آحاد جامعه مهم است اما اگر زیاد باشد نباید امید کاذب و دور از واقعیت باشد. آسیب جدی تر ما مسئول خواهیم بود.

حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس درباره اهمیت ایجاد شهر یا منطقه صنعتی در منطقه داریون شیراز گفت: تامین زمین و تا حدودی حامل های انرژی اقدامات لازم را برای افزایش ظرفیت صنعتی انجام می دهد. .

وی گفت: سرمایه گذاران داخلی و داخلی در داریونی و بسیاری از مردم علاقه مند به سرمایه گذاری در مناطق بالقوه صنعتی هستند تا در اسرع وقت اقدامات لازم را در زمینه امکان سنجی و مکان یابی شهر یا ناحیه صنعتی انجام دهند.

نبود اعتبار ویژه گرد و غبار در بودجه/ رئیس جمهور تیم بازرسی را به خوزستان اعزام کند
خواندن

صمت فارس رئیس این سازمان با پیشروی وضعیت اقتصادی منطقه داریون با توجه به خشکسالی های اخیر گفت: با توجه به اینکه نیاز به اشتغال جایگزین در منطقه به عنوان یک فرد مسئول تغییر کرده است، وظیفه داریم زمینه اشتغال را فراهم کنیم. جوان.” کاهش نرخ بیکاری و ایجاد زمینه ای برای توسعه و پیشرفت این منطقه محروم.

ایزدی گفت: تامین زمین، ایجاد زیرساخت های لازم و جذب جریان سرمایه از مولفه های اصلی مرتبط با صنعتی شدن منطقه داریون است که با جدیت پیگیر آن هستیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *