انتقاد نکونام از AFC و فدراسیون فوتبال ایران

[ad_1]

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران از AFC برای تعیین ورزشگاه تیم های گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام در نشست خبری فردا (پنجم فروردین) فولاد در لیگ قهرمانان آسیا مقابل آخال ترکمنستان، گفت: چیزهایی و این در فوتبال من است، فکر نمی‌کنم زیاد مورد توجه قرار بگیریم.

وی افزود: ما از روز اول خواستار این بودیم که زمان بازی تیم فولاد به گونه ای باشد که شرایط برای همه تیم ها یکسان باشد، به AFC هم نامه زدیم و مطالبه کردیم اما موافقت نشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: تا به امروز ورزشگاه را برای بازی ها زیر نظر داشتیم؛ این تیم 5 بازی خود را در ورزشگاه انجام می دهد و تبدیل به ورزشگاه خانگی اش می شود زیرا به وضعیت این ورزشگاه و یک تیم عادت کرده است. مثل ما در استادیوم های مختلف و این شرایط برای همه تیم ها یکسان نیست و من به شرایط فکر می کنم آنها تضمین کرده اند که تیم هایی مانند الغرافه شرایط خوبی داشته باشند. این تیم از 6 بازی خود 5 بازی را در ورزشگاهی انجام داده است که در آن عادت کرده است. و در شرایطی است که میزبان و سایر تیم ها مقابل آن بازی می کنند و این وضعیت برای AFC خوب نیست و ما در حال شکست هستیم. به تیم‌هایش توجهی نمی‌کند، اما فدراسیون‌های فوتبال دنبال تیم ما هستند و چنین شرایطی برای او ایجاد می‌شود. ما هم برای تغییر زمان بازی 30 دقیقه با مشکل مواجه شدیم.

وی تاکید کرد: به هر حال شرایط تیم ها یکسان نیست و ارتباطاتی که وجود دارد کمک می کند. ما به همه چیز توجه می کنیم، اما هیچ نیرو یا ارتباطی که باید باشد وجود ندارد.

90 هزار قرص نان در اطراف حرم رضوی توزیع شد
خواندن

نکونام درباره بازی فردای تیمش نیز گفت: شناخت کافی از حریف داریم و تیم خوب و قابل احترامی است. در واقع مقابل تیم ملی ترکمنستان بازی می کنیم و حریف شرایط خوبی دارد و بازیکنان باکیفیتی دارد. فکر می‌کنم این تیمی است که از نظر فنی و تاکتیکی قابل احترام است و طبق برنامه هستند و بازی سختی در انتظار ما است. ما اینجا هستیم تا به آرزوها و اهداف خود برسیم و موفق باشیم و از گروه خود متمایز شویم. ما اینجا نیستیم که به ما بگوییم تیم خوب و معتبری است و این برای ما کافی نیست.

وی ادامه داد: تمرکز ما باید روی خروج از گروهمان باشد، البته بارها گفته ایم که گروه ما سخت ترین گروه است، اما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا کیفیت خود را نشان دهیم و کمی حرفه ای تر عمل کنیم، در دوره قبل پیروز شویم. بازی هایی با کمترین امتیاز.” زمین را ترک نکنید. برای موفقیت باید فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *