الیگودرز بیشترین سرمایه را برای ساخت سایت های همراه اول دارد

[ad_1]

ایسنا/ لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: الیگودرز بیشترین اعتبار برای ساخت لوکیشن های همراه اول را در دو سال اخیر دارد.

نبی الله شمسی فر در مراسم معارفه رئیس جدید اداره مخابرات الیگودرز گفت: با گام های بعدی مسئولان و همکاران ما در حوزه ارتباطات سیار، شهرستان الیگودرز بیشترین تخصیص شهرهای همراه اول در دو سال اخیر را به خود اختصاص داده است. به فضای روستایی عشایر محول شده است، کلیه وظایف محوله از سوی وزارت ارتباطات در الیگودرز به صورت کامل.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات مناطق شهری شهرستان الیگودرز و ارتقای کیفیت دسترسی به اینترنت ثابت، سه کافه لایت در سطح شهر راه اندازی شده است که طی هفته های آینده بازگردانده می شود.

مدیر مخابرات لرستان از اجرای پروژه اپتیکی شاپورآباد به سد رودبار خبر داد و افزود: با توجه به سفر ریاست جمهوری به لرستان و احداث پروژه اپتیکی شاپورآباد به سد رودبار مشکل ارتباطی روستای مسیر حل خواهد شد.

الیگودرزا دالوند فرماندار نیز در این مراسم گفت: امروز توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان زیرساخت اقصی نقاط کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی از رفع مشکل و آنتن دهی روستاها و مسیرهای تردد و ارتقای کیفیت آنتن دهی همراه اول در برخی نقاط شهر خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین امام جماعت الیگودرز در تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و قبولی طاعات و عبادات، افزود: هیچ عبادی بالاتر از بندگی به خلق خدا و بندگی پروردگار نیست. مردم.”

وی افزود: امروزه با پیشرفت علم و فناوری در جامعه، مشکلات و اهمیت ارتباطات بر هیچکس پوشیده نیست، بلکه دوچندان خواهد شد.

افزایش دستمزد چه بلایی بر سر اقتصاد می آورد؟ - میزان
خواندن

امام جمعه الیگودرز تاکید کرد: با توجه به وسعت الیگودرز و اینکه بیشتر خدمات دولتی به مردم به صورت الکترونیکی ارائه می شود، مشکلات روستاها و مناطق محروم الیگودرز نیاز به رسیدگی در حوزه مخابرات و پوشش اینترنتی دارد.

گفتنی است اسکندر بنیادی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی و از زحمات مهندس رجبی تجلیل شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *