Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/pack5/domains/travel-piano.ir/public_html/wp-content/plugins/ol_scrapes/classes/class-ol-scrapes.php on line 3649 اطلاعات شخصی رهبر موساد هک شد - تراول پیانو

اطلاعات شخصی رهبر موساد هک شد

[ad_1]

یک گروه هکری به نام «دست‌های باز» اطلاعات شخصی رهبر رژیم صهیونیستی (موساد) را فاش کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت نوشت: هکرها از کانال تلگرامی آنها برای انتشار اسناد مالیاتی دیوید بارنیر، رئیس موساد که مربوط به سال 2020 است و اطلاعات مربوط به حقوق، پس انداز و مستمری وی استفاده کردند.

این روزنامه افزود که این اطلاعات با ادعاهای دفتر نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل مبنی بر اینکه محتوای موجود برای “دست های باز” فقط قدیمی است، در تناقض است.

چهارشنبه گذشته، گروه هکر Open Hands تصاویر و اطلاعات شخصی بارنی را منتشر کرد که از اول ژوئن 2021 در راس موساد قرار دارد.

هکرها یک تلگرام ویدیویی حاوی عکس های شخصی رئیس موساد، بلیط هواپیما مورد نیاز، مدارک مالیاتی او و اعضای خانواده اش و تصویر ماهواره ای از خانه شخصی وی در قلب سرزمین های اشغالی منتشر کردند. اما تل آویو اهمیت اسناد فاش شده را نادیده گرفت و دفتر نخست وزیری اسرائیل افشای اطلاعات به رهبر موساد را تکذیب کرد و گفت که این “داده های قدیمی” است.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

مجوز صادرات دام زنده غیرمولد صادر شد - خبرگزاری مهر
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *