اختصاص اعتبار ویژه برای احداث راه های روستایی سیستان و بلوچستان

[ad_1]

ایسنا/ سیستان و بلوچستان معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با توجه به اینکه ضریب راه های روستایی سیستان و بلوچستان کمتر از میانگین کشوری یعنی زیر 70 درصد است امسال وام های ویژه بهسازی روستایی. راه های این استان اختصاص دارد.

به گزارش ایسنا، خداداد مقبلی در سفر به سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توسعه راه ها نقش اساسی در توسعه و اشتغال زایی دارد و آسفالت و بهسازی راه های روستایی در این بخش از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: سیستان و بلوچستان 16 هزار کیلومتر راه روستایی دارد. به دلیل پراکندگی، بسیاری از کثیفی‌هایی که در صدد بهبود آن هستیم، با هدف تحول اقتصادی و همچنین جذب سرمایه‌گذاری، تقویت و تطبیق نحوه تخصیص اعتبارات در این استان در سال جاری است.

وی تعداد روستاهای کشور را 97 هزار روستا ذکر کرد و افزود: از مجموع راه های روستایی کشور، شبکه راه ها دارای 40 هزار روستای بالای 20 خانوار است.

معاون ساخت و ساز و نگهداری روستایی و مترو سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال های اخیر اقدامات خوبی انجام داده و اکنون 7222 روستای فاقد راه آسفالت هستند. “.

لازم به ذکر است وی در این سفر از محورهای زاهدان، بام – زاهدان، خاش و همچنین محل اجرای طرح پویش همسفر ایمن در مجتمع خدمات اجتماعی محور خاش – زاهدان بازدید کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

افزایش تعداد صندلی های قرمز در کرونا به 247 صندلی
خواندن

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *