Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/pack5/domains/travel-piano.ir/public_html/wp-content/plugins/ol_scrapes/classes/class-ol-scrapes.php on line 3649 آمادگی خدمات شهری شهرداری تهران پس از بارندگی / سیل در خیابان های تهران را نداشتیم - تراول پیانو

آمادگی خدمات شهری شهرداری تهران پس از بارندگی / سیل در خیابان های تهران را نداشتیم

[ad_1]

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه پس از بارندگی امروز (دوشنبه 16 اسفندماه) در شهر تهران گزارشی مبنی بر وقوع سیل دریافت نکرده ایم، از آمادگی امدادگران در 22 منطقه خبر داد.

اصغر عطایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در تشریح وضعیت راه های تهران پس از بارندگی که از ظهر امروز آغاز شد، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی هایی که پیش از این منتشر شد، بارندگی های بهاری اسفند ماه از هفته های گذشته آغاز شده و امروز نیز همچنان ادامه دارد. تهران بودیم. بر این اساس از روزهای گذشته و به ویژه امروز در تمامی مناطق 22 گانه و 124 گانه تهران در آمادگی کامل بودند تا در صورت نیاز به مداخله در زمان بارندگی، در صورت لزوم مداخله، در اسرع وقت اقدام کنند.

وی ادامه داد: این نیروها به طور مستمر بر رودخانه ها و نهرها مسلط هستند و با توجه به اینکه بارش ها از ظهر امروز به صورت رگباری بوده و هر لحظه این بارندگی به صورت رگباری در این نقطه از شهر است، اینها نیروها در همه زمینه ها آماده باش هستند.» آنها عالی هستند.

وی تاکید کرد: بر اساس پیش بینی ها، تمامی رودخانه های فرعی و اصلی شهر تهران در روزها و ماه های اخیر دچار تعمیق اساسی شده اند. در مناطقی که از قبل تعریف و احصا شده است، که فرض بر این است که رودخانه های این مناطق کشش لازم را نخواهند داشت، کارگران شهرداری هستند که از وقوع سیلاب جلوگیری می کنند. باران های بهاری از اواسط ماه مارس و گاهی حتی تا ماه مه آغاز می شود. بر این اساس تمهیدات لازم اندیشیده شده تا در روزهای مختلف به ویژه در روزهای پایانی سال که گردش مالی شهروندان برای خریدهای نهایی افزایش می یابد، با مشکل مواجه نشویم.

بسکتبال سه نفره ایران به جام جهانی صعود نکرد
خواندن

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا گزارشی از وقوع سیل در خیابان های تهران داریم یا خیر؟ وی گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع سیل در معابر اصلی نداشته ایم، تنها چند مورد جزئی در خیابان ها و جاده های فرعی آنها به صورت تجمع آب بوده است. به دلیل بارندگی شدید ممکن است در مسیر خود تجمع آب را مشاهده کنیم و یا گزارش هایی مبنی بر تجمع آب در اثر دفع زباله در نهرها و نهرها به صورت مقطعی در نهرهای فرعی و گزارش هایی مبنی بر جاری شدن سیل در جوی ها داشته باشیم. گذرگاه اصلی و اصلی نداشت.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *