آغاز نمایش تئاتری «جیغ خاموش» به یاد علی سلیمانی

[ad_1]

اجرای تئاتر «جیغ خاموش» به کارگردانی محمدهادی عطایی از روز سه شنبه بیست و سوم فروردین ماه به یاد علی سلیمانی بازیگر فقید تئاتر کشورمان در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش ایسنا، سه شنبه سوم فروردین ماه در تالار سایه تئاتر سایه، نمایش «جیغ بی صدا» ساخته محمدرضا عطایی فر و کارگردانی محمدهادی عطایی را آغاز کرد که سلیمانی بازیگر فقید تئاتر کشورمان را معرفی کرد.

محمدهادی عطایی کارگردان نمایش «فریاد خاموش» پس از اولین اجرای این نمایش در تالار سایه تئاترشهر برای حاضران توضیح داد: ضربه بزرگی به تئاتر این کشور بود و بسیاری از ما هنوز در شوک به سر می بریم. آنها را از دست بدهند مردم شریف و عزیزی که هر چند الان جسمشان در بین ما نیست، اما تا زمانی که در این دنیا نفس می کشیم روح و نیرویشان با ماست.

وی افزود: با همین رویکرد و نگاه است که گروه پیشرو نمایش «فریاد خاموش» در روزهای مختلف که این اثر نمایشی روی صحنه می‌رود، تلاش کرده است تا هنرمندان بزرگ را یادآوری کند. برای جشن گرفتن به دنیای دیگری سفر کرد. یکی از آن عزیزانی که هنوز نمی توانم باور کنم رفته است و معتقدم هنوز با من است. علی سلیمانی آنقدر باارزش است که هنوز هم او را هنرمند زنده یاد می کنم و معتقدم هیچ وقت ما را رها نمی کند. به همین دلیل اولین اجرای «جیغ خاموش» را به این هنرمند گرانقدر و دوست داشتنی تئاتر ایران تقدیم می کنم و از شما می خواهم به خاطر حضور ارزشمندش در صحنه های تئاتر یک دقیقه او را تشویق کنید. .

دورههای کاربردی از جمله آموزش سئو وردپرس
خواندن

«جیغ خاموش» محمدرضا عطایی فر به کارگردانی محمدهادی عطایی با بازی پیمان محسنی، محسن سالاری، محمدهادی عطایی و سارا زکریانژاد هر روز ساعت 18:45 به مدت 55 دقیقه و قیمت بلیت تام سایه 40 هزار تومان. سالن تئاتر شهر روی صحنه می رود.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *