آخرین وضعیت قانون طبقه بندی معلمان

[ad_1]

کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی «آیین نامه اجرایی قانون طبقه بندی معلمان» را به هیئت دولت ارسال کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی اسماعیلی، رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت وگویی با بیان اینکه کار تدوین آیین نامه اجرایی در کمیسیون تنظیم مقررات به پایان رسیده و نسخه نهایی این آیین نامه به هیئت دولت ارسال شده است، گفت: .

تصویب قانون طبقه بندی معلمان در راستای تحقق وعده های به جا مانده از ابتدای مجلس یازدهم در دستور کار این مجلس قرار گرفت تا جایی که محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس این قانون به عنوان «رییس مجلس انقلاب فرهنگیان» وی از دولت خواست تا با تسریع در تایید مرحله نهایی، قانون طبقه بندی معلمان را در اسرع وقت و در روزهای آینده اجرا کند و نیازهای معلمان را برآورده کند.

قبل از ابراهیم رئیسی، نخست وزیر دولت سیزدهم گزارش شد که دولت مصمم است به همه جوانب قانون طبقه بندی معلمان در راستای ارتقای منزلت فرهنگیان توجه کند و از این طریق اقداماتی را برای ارتقای کیفیت آموزش در کشور انجام دهد.

دولت نیز قول داده است که سند تحول آموزش و پرورش را به عنوان یکی از اسناد فوق معرفی کند.

رئیس جمهور همچنین به مسئولان دستور داد تا بر وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان نظارت داشته باشند.

لزوم نظام مندی بیشتر و پراکنده شدن نظام ها در حوزه آموزش و پرورش از سوی وزیر آموزش و پرورش نیز دومین دستور رئیس جمهور برای رسیدگی به دغدغه های فرهنگیان بود.

همچنین بر ضرورت ایجاد نقشه شورای آموزش عالی به عنوان اتاق فکر ایجاد تحول آموزشی در کشور با حضور نیروهای تحول آفرین، تصویری جدید و خلاق تاکید شده است.

بررسی رابطه بین نرخ تورم و بحران آب در ایران
خواندن

استفاده از نیروهای شایسته و متعهد در نقاط مختلف کشور، انصاف در اشتغال، انصاف در اشتغال، انصاف در ارتقاء و انصاف در پرداخت دستمزدها از دیگر دستورات رئیس جمهور در رابطه با فرهنگیان بود.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *